RSS

Cicadele.

07 Iul

La sfarsitul saptamanii asteia, am fost la padure cu cativa prieteni. Am ajuns acolo pe biciclete si m-a surprins un bazait sustinut, deranjant si necunoscut. Va suna familiar? Parca liniile de inalta tensiune isi dadusera volumul la maximum ca sa vada care poate mai mult. Initial am crezut ca sunt niste pasari dar am aflat apoi ca sunt cicadele.

wpid-20130707_101705-1.jpg‘Mneaei este o insecta care poate avea intre 2-5cm si care si-a delegat partea masculina sa scoata sunetul alea deranjante, cred ca fac asta cand se mangaie pe burta a satisfactie. Avand in vedere insa, ca perioada de incubatie este de 17 ani!!! as putea sa le gasesc,o circumstanta atenuanta pentru toata zarva pe care o fac. Cica sunt specifice, ele, cicadele, tarilor calde, Romana e clar, e o tara calda. Ca o curiozitate, cicadele ies din pamant, unde stau ele 17 ani, FIX pe 25 mai, nici mai devreme, nici mai tarziu. Exista mai multe modele, imbracate in culori diferite.Trebuie sa fim de acord ca cicadele de la noi au fost inspirate cand au ales ce culoare sa poarte, portocaliul, sa recunostem, este o culoare destul de indrazneata🙂

wpid-20130707_101700.jpg

Ah, ieri nu stiam ca se mananca!😆

 

 
3 comentarii

Scris de pe 7 Iulie 2013 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

3 responses to “Cicadele.

  1. aphextwinz

    8 Iulie 2013 at 9:42 am

    :(((((((((((((((( de ce pui poze din astea?

     
  2. yogoshima

    12 Iulie 2013 at 6:34 pm

    Am observat caci aripile sint foarte bine consolidate.

     

Lasă un răspuns

 
