RSS

Un soi de salata calda.

11 Iun

Pastaile cu  usturoi le-am descoperit in Bucovina bunicii mele, acolo unde mi-am petrecut toate vacantele de vara.

salatacalda1

Atat de mult mi-au placut incat am inceput sa le gatesc inca din copilarie, mama, care la mama ei nu mancase ca nu ii placeau, a ajuns sa le manance gatite de mine, sa ii placa si sa faca si ea.

In Oltenia natala, la pastai le spune teci si nu le prepara in felul asta, cel mult le fac ciorba.

In general fac pastaile singure dar azi am vrut neaparat combinatia asta, fara un motiv anume. Pentru pseudosalata  am folosit 500g pasai, doi dovlecei, o legatura de ceapa, trei catei de usturoi si cativa cartofi noi, mici.

Pastaile le-am fiert in apa cu sare. Cartofii i-am spalat si i-am lasat asa intregi cum erau si i-am facut wedges. Dovleceii i-am taiat rondele si i-am pus intr-o tigaie antiaderenta cu  putin ulei, sa se caleasca putin, apoi am pus ceapa tocata si mai apoi cateii de usturoi zdrobiti, sare, piper si putin chili macinat. Dupa ce s-au omogenizat putin am pus si pastaile scurse bine si le-am lasat sa se caleasca impreuna, cam 5 minute. La sfarsit am pus cartofii si putin marar. Cartofii nu sunt obligatorii dar dau bine impreuna🙂

Simplu si savuros. Merge si cu iaurt ori smantana deasupra.

salata2

 

 
7 comentarii

Scris de pe 11 Iunie 2013 în Preparate rapide

 

Etichete: , , ,

7 responses to “Un soi de salata calda.

  1. Blog Vienez

    11 Iunie 2013 at 8:46 pm

    mwahahah, de doua zile numa teci cu usturoi mananc😀. cartofi n-am voie, da’ cui ii mai pasa?!

     
    • Bogdana

      12 Iunie 2013 at 8:04 am

      Teci cu usturoi, daaaa🙂 As manca zilnic, cu mamaliga calda. Ai incercat?

       
      • Blog Vienez

        12 Iunie 2013 at 9:56 am

        n-am voie mamaliga, nu ma provoca, lesin aci!!!

         
  2. aphextwinz

    12 Iunie 2013 at 6:14 am

    haha, si tu cu nu am voie? aia nu, ailalta ba, daca se poate nu nici din aia si din cealalta daca e posibil mai bine lasa. de aia le arat io lor cu cate un hot dog cand mi-e lumea mai daga😀

    bodano, nu mai retin unde am citit, blog, forum, de teci uscate, se usuca precum racii si pe urma se rehidrateaza si se halesc, deci nu la tine?

    pastai, pasui, fasui, teci, cum vrei sa le zici, asta galbene sunt buneeee. am fost in trend si eu, am pus o mana in ciorba mea de por cde regim.

     
    • Bogdana

      12 Iunie 2013 at 8:03 am

      Nu, nu la mine ai citit de teci uscate, nici nu stiam ca se fac. Bunica zice faasuuli asa leganat dar numai la alea boabe sau la planta astea sunt pastai, primul e a de la arici nu de la alalalt. Mie toate pstaile imi plac, mai putin alea de mazare🙂

       
  3. Laura @ Transylvanian Kitchen

    12 Iunie 2013 at 1:36 pm

    Ce bine arata!

     

Lasă un răspuns

 
