RSS

La padure.

09 Iun

Planificasem inca de luna trecuta ca de ziua lui, mergem la padure sa facem un gratar. Cei de la meteo au zis ca nu ar fi o idee prea buna si ca mai bine am sta acasa, ne-am incapatanat sa nu ii credem pe cuvant, bine am facut. Vremea a tinut sa ii faca si ea un cadou asa ca a  plouat doar vreo 15 minute si asta la putin timp dupa ce ajunsesem asa ca apoi ne-a putut desfasura in voie.

Idee de adapost de ploaie daca ai doua masini hatchback.

coviltir

Tiganca noastra, dupa ce nu a vrut sa stea la adapost si s-a udat pe bot, sau mai degraba rat, cum nu suporta sa fie uda pe fata s-a apucat sa se stearga de toata lumea din jur.

fedra

Un caine ud.

fedra2

Apoi norii s-au dus, si am putut face focul,

foc

Carnurile nu am apucat sa le pozez ca eu m-am ocupat de gratar, am prins numai cateva poze din zbor cand era spre final. Niste mici rataciti, ceapa rosie, dovlecei, ardei.

gratar

Alti mici alti dovlecei, cum am fost multi, vreo 16, gratarele au fost si ele multe.

gratar2

Ciupercile si carnea de pui pe care nu am mai facut-o frigaruie normala ci numai carne, apoi fiecare si-a ales ce legume a vrut alaturi.

gratar1

Si pentru ca exista pericolul sa nu putem face focul si sa nu ramanem nemancati, am facut acasa o tocana de organe de oaie, o sa povestesc despre ea in curand. Am transportat-o la padure dupa metoda lui J.O, adica invelita in film alimentar, apoi in staniol, intr-un prosop gros si o patura. A ajuns fierbinte.

tocanaorganeAm avut si tort, bun rau, atat de bun ca nu am apucat sa ii fac nici macar o fotografie, mi-e ciuda. Cica trebuie sa il mai fac o data, asa doar pentru poza😆

Am avut si musafir nepoftit. O radasca furacioasa😛

radasca2

Era o namila de radasca.

radascaMorala: Daca vrei mortis sa se intample un lucru, nici macar vreme nu ti se pune in cale🙂

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 9 Iunie 2013 în Hai Hui

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
