RSS

Micile bucurii ale biciclitului rural.

29 Mai

In turele pe care le facem in jurul Bucurestiului, gasesc o multuime de motive de bucurie, florile pe care oamenii le au la porti sau in curti, mirosul de mancare facuta de bunici, mancarea facuta de maini batrane si experiementate are alt miros, de multe ori imi vine sa ma invit la cate o batrana la masa. Ciresele pe care le-am zarit intr-o curte cu un caine mare si indulgent. A vazut ca ne-am apropiat de gard, a venit cu aerul „aveti grija, sunt si eu pe aici, luati numai cate doua de fiecare” si a plecat.

wpid-20130525_152122.jpg wpid-20130525_152001.jpg

Norii cumulonimbus, imi plac norii mult, mult, inca din copilarie incercam sa descopar ce figuri ascund.

wpid-20130525_151616.jpg

wpid-20130525_155037.jpg

Drumurile libere.

wpid-20130525_151640.jpg

Mai sunt pasarelele, mirosul de fum, copacii varuiti frumos de gospodari, linistea si multe altele

wpid-20130525_154828.jpg* stiu ca „biciclit” e un termen fortat

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 29 Mai 2013 în Hai Hui

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
