RSS

Vama in mai.

22 Mai

De cate ori venea vorba de mers la mare, era clar ca destinatia era Vama  Veche, pana acum doi ani, atunci cand am deschis cortul si nu puteam iesi din el din pricina cearceafurilor, ne-am speriat ca cineva ne-a mutat la Mamaia peste noapte, nu, devenise nult prea cool sa mergi acolo asa ca am decis sa nu mai mergem decat in extra-sezon sau deloc, anul trecut nu am fost pe acolo, Vama in mai insa, ma lasa sa imi amintesc de Vama care a fost.

_MG_0412

A fost liniste.

IMG_0700

 

_MG_0731

IMG_0693

 

IMG_0561

Unii s-au distrat pe cinste

_MG_0733

_MG_0680

 

Mie sa-mi dai mingea inapoi.

IMG_0573

 

Astia, satui sa ii tot puna Fedra la punct, faceau plan de bataie

_MG_0506A noastra ii interceptase oricum 🙂

_MG_0474

 

Totemul e la locul lui

_MG_0432 _MG_0434Si stuful

_MG_0510 _MG_0779 _MG_0787 _MG_0800

 

Deci da!

_MG_0529Cei mai multi, in mai, sunt macii. va saluta!

IMG_0665

 

 

 

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Mai 2013 în Hai Hui

 

Lasă un răspuns

 
