RSS

Forma de guguluf – ghiveci.

08 Mai

Aveam o forma de guguluf pe care o tot mutam prin camara desi nu am mai folosit-o de foarte multa vreme dar nici nu m-am indurat sa o arunc. Azi i-am gasit o utilitate.

gug5

Sunt mai faine ghivecele personalizate decat cele din comert asa ca atunci cand am cate un vas pe care nu il mai folosesc, de cele mai multe ori, asta ii este destinatia. Mamaia mea olteanca spunea la ghiveci, sacsie🙂 ce exotic suna😛

gug1

Este important ca vasele in care puneti plante sa aiba gauri la fund, ca sa sa dreneze apa. O bormasina e de folos pentru operatiunea asta, daca nu, cred ca merge si un cui mai serios si un ciocan, e ceva mai multa munca dar e satisfacator🙂

_MG_1433

Apoi am pus pamant si cateva plantute de ardei iute, abia astept sa se faca mari, o sa fie o surpriza, asta pentru ca am amestecat trei feluri de seminte si le-am plantat la gramada, habar nu am daca au rasarit din fiecare soi sau nu. Am un motiv in plus sa astept sa rodeasca🙂

gug3

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
