RSS

Cozonac cu mac si cranberries.

05 Mai

Cand eram mica, bunica mea bucovineanca facea cozonac cu mac, sau ma rog, ea ii zicea placinta dar arata ca un cozonac, si cu branza dulce, cel cu mac era preferatul meu. Acum am facut si eu cozonac cu mac, inca imi place.

_MG_1203Reteta este tot asta de aici dar pe langa umplutura de nuca, am facut si cu mac.

Pentru umplutura de mac: O cana de mac, neaparat macinat, eu l-am rasnit in rasnita pentru cafea, fiert intr-o cana si ceva de lapte, am mai pus doua linguri cu varf cu zahar, o lingura de cacao, spre final si dupa ce l-am luat de pe foc, o mana buna de cranberries/merisoare. De fiert, l-am fiert cam 10 minute, pana compozitia s-a ingrosat binisor. Cand s-a racit, am intins-o pe aluat la fel ca umplutura de nuca. Am impartit aluatul in doua parti, le-am rulat si apoi le-am rasucit intre ele.

paste 2013

Am facut trei. Doi cu nuca si unul cu mac. De fapt au fost patru, unul cu mac a fost mai mic si a fost avut scop precis, sa fie mancat cald😀

coz

_MG_1122

Buuun, gustul copilariei🙂

_MG_1189Am facut si cu nuca, am zis doar🙂

_MG_1169

 
 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
