RSS

Drob de miel – in alta forma

04 Mai

Drob de miel fac la fiecare Paste, ideea e aceeasi ca cea de anul trecut si din alti ani doar forma e alta, si „ambalajul”. Anul asta m-a palit o idee pentru care ma felicit. Sa fac (si) portii individuale de drob.

drob1Am facut compozitia obisnuita de drob dar am folosit forme ramekin si foi de placinta. O idee care imi place foarte mult si la care nu inteleg de ce nu m-am gandit pana acum🙂

Formele le-am uns cu ulei, am pus o foia e de placinta, compozitie si apoi am strans foaia frumos deasupra.

_MG_0865

Apoi deasupra le-am uns cu ou batut (un ou pentru tot drobul, am vazut o reteta in care o doamna a folosit pentru drob din organele unui miel 20!!! de oua, ficatului meu i se face rau numai cand ma gandesc)

_MG_0881La cuptor le-am tinut vreo 30 de minute, cel pe care l-am facut in tava de chec l-am tinut cu vreo 15 min. mai mult.

Elegant si simplu, mai ales ca mie imi place mult partea care a stat in exterior, aproape de tava, coaja.

drob41

O sa pun o fotografie si cu interiorul, acum nu am.🙂

LE:

drobb1

 
5 comentarii

Scris de pe 4 Mai 2013 în Aperitive

 

Etichete: , ,

5 responses to “Drob de miel – in alta forma

  1. Mirela

    6 Mai 2013 at 8:51 am

    Sint sigura ca drobul e bun, dar vasele sunt de milioane! Tare mult imi plac obiectele din bucataria si casa ta, incepand cu dulapiorul de condimente si terminand cu Irobotul!🙂
    Hristos a inviat!

     
    • Bogdana

      6 Mai 2013 at 9:39 am

      Adevarat a inviat!
      Drobul a iesit intr-adevar tare bun, oarecum „usor”.
      Si mie imi plac vasele astea foarte tare, de cand le-am primit mi-au placut🙂
      Chiar, ti-ai luat robot?

       
  2. Mirela

    6 Mai 2013 at 10:21 am

    Inca nu, dar aplic tehnica de convigere a sotului din dotare prin supunerea la corvoade menajere zilnice pana capituleaza. Anul asta sigur imi iau!🙂

     

Lasă un răspuns

 
