RSS

Joia Mare.

02 Mai

In Joia Mare, cel putin in Oltenia mea natala, se rosesc ouale. Nu puteam sa nu pastrez obiceiul asta.

ooNu stiu de ce ar cumpara cineva oua gata vopsite din comert despre care nu ai idee cand si cat au fost fierte cand sa le vopsesti acasa este atat de usor si totodata placut. Am cumparat vopsea care se dizolva in apa si am scufundat ouale fierte separat in ea, mai putin de un minut/ou😉

Mamaia mea imi povestea ca tata cand era mic, intr-un an, s-a dus la postava cu oua rosii si le-a ciocnit pe toate ca sa afle care e cel mai tare ca sa ii bata pe baietii de pe strada🙂

Sper sa ramana intregi pana de Paste🙂

 
6 comentarii

Scris de pe 2 Mai 2013 în Aperitive

 

Etichete: , ,

6 responses to “Joia Mare.

  1. aphextwinz

    3 Mai 2013 at 7:32 am

    Iti spun eu de ce ar cumpara cineva ouale gata vopsite, adica de ce le cumpar eu de cel putin patru ani, aceeasi marca (austriaca sau germana). Nu de lene, nu de culoare. Ci pentru ca sunt cele mai bune oua fierte pe care le-am mancat in viata mea. O sa para ciudat, mare lucru, niste oua fierte. Este. Sunt fierte la temperatura joasa, un timp anume, sunt gustoase, au galbenus portocaliu, ou cu gust de ou ca pe vremea bunicii.

    Nu ma intreba de ce se intampla asta, eu am luat odata oua din alea, de mult, nici nu mai retin de ce. Acum abia astept sa treaca pastele sa iasa la pret redus sa le iau sa le bag in congelator.

    Cel putin io de aia cumpar oua gata vopsite (repet, o singura marca). Si care e secretul lor? Sa ma trazneasca al de sus, vorba lui Nea Marin, daca stiu.

    ps: sunt scumpe, dar dupa pastele catolic le-am gasit la reduceri😀

     
  2. Bogdana

    3 Mai 2013 at 8:21 am

    Ha, ce chestie, la asta chiar nu m-as fi gandit, ca sunt gustoase🙂
    Daca le congelezi, fierte, eu nu am facut-o niciodata, cand le scoti sunt la fel?

     
    • aphextwinz

      5 Mai 2013 at 7:51 am

      Da, la fel. Nu stiu de ce nu ma mai anunta wordpressul la comentarii. Si Hristos a inviat, sa nu crezi ca nu ti-am vazut droburile.

       
  3. francesca de grandi

    4 Mai 2013 at 3:53 pm

    asa e traditia e sfanta entru toti

     

Lasă un răspuns

 
