RSS

Fettuccine de secara cu ardei copti si dovlecei.

02 Mai

Paste, paste, paste, in toate combinatiile, ne plac. Rau.

_MG_0696

Pastele fettuccine le-am facut din 3 oua, 150g faina secara, 50g faina neagra si 100 g faina alba 650. La masinile de framantat si la cea de intins/taiat paste, am tot povestit despre astea doua. Le-am fiert proaspete in apa cu sare.

Doi dovlecei taiati rondele si fripti in tigaia antiaderenta fara ulei, cativa ardei copti taiati fasii, doi catei de usturoi taiati fasii si ei si pusi langa dovlecei cand era calda tigaia dar fara sa mai fie pe foc. Toate amestecate si puse peste paste.

_MG_0681

Am mai pus doua linguri de pesto, facut dupa reteta asta dar care in plus mai avea si ardei copt in compozitie, o bu-na-ta-te. Am facut mai mult, restul sta in frigider, cat o mai apuca🙂

pesto

Am mai pus cubulete din branza asta cumparata de curiozitate de la lidl dar care mie mi s-a parut ca are gust de varza murata. Destul de buna pana la urma dar nu as mai lua.

paste dovlecei

Si  deasupra am pus branza pecorino rasa.

Am amestecat toate astea, am pus coriandru de la mine din ghiveci, sunt mandra de el🙂

Au iesit foarte, foarte bune.

_MG_0768

 

 

 
2 comentarii

Scris de pe 2 Mai 2013 în Paste de casa

 

Etichete: , , ,

2 responses to “Fettuccine de secara cu ardei copti si dovlecei.

  1. aphextwinz

    3 Mai 2013 at 7:37 am

    haha si tu paste? si io paste, ale mele junk, nu se compara.

     
    • Bogdana

      3 Mai 2013 at 8:24 am

      Paste pentru Paste mai am de facut :))

       

Lasă un răspuns

 
