RSS

Centura cicloturistica.

02 Mai

La Ciocanesti, este kilometrul 0 al centurii cicloturistice deschisa luna trecuta. Este un proiect care suna bine, sa speram ca va fi asa cum se anunta. Ieri am vrut sa vedem si noi cum este traseul asta pentri biciclisti, are 25km, prin padure, pe langa o apa si pe pajiste. Din pacate, fiind la inceput, sper ca asta e cauza, nu am gasit marcaje sau indicatoare asa ca nu am reusit sa facem tot traseul asa cum a fost el gandit (nici satenii nu aveau habar despre ce vorbim cand ne-am oprit sa ii intrebam) dar am facut o parte buna din el. Data viitoare o sa il facem pe tot ca am vazut unde ne-am abatut de la drum. Am luat-o si pe Fedra, sa vada si ea ce facem noi in week-end cand pe ea o lasam acasa. Un zambet cainesc.

b7A fost vreme buna, verdeata, relaxare, mai mult sau mai putina.

1bikeDrumul era de tara, cu pietre si alte chestii care nu fac bine labelor fine de oras asa ca vulpita a prins rana.

b14

Dar pe pajiste e fain sa alergi ca iarba e moale

10Fedra a facut in total 20km, cu pauza si mers mai in ritmul ei. A avut parte si de o baie buna.

13

Si nu numai ea a facut o baie buna

b11Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese.

b4„Am zis ca nu plecam nicaieri acum, intai mai beau niste apa si mai fac o baie”

20

Incet, incet devine cunoscut traseul, ne-am intalnit cu cativa biciclisti.

b12

Iar daca vreti sa adoptati un kilometru…ziceau ca firmele care vor sa sponsorizeze amenajarea unui kilometru, pot  „boteza” kilometrul respectiv, mai ziceau si ceva de genul „acceptam si plata in natura” parte pe care nu am prea inteles-o😛

a

 
Un comentariu

Scris de pe 2 Mai 2013 în Fedra, Hai Hui

 

Etichete: , , , ,

One response to “Centura cicloturistica.

  1. aphextwinz

    2 Mai 2013 at 2:58 pm

    foarte misto, bine ca sunt toate numai pe langa voi, luati-le voi pe toate😛
    glumesc, eu nici nu am bicicleta, cred ca si in sud ar fi trasee misto, cel putin prin zona pasarea, cernica, sigur.

     

Lasă un răspuns

 
