RSS

Abajur handmade.

23 Apr

Imi propusesem de ceva vreme sa fac un abajur nou pentru hol si iaca l-am facut. Si cum de vreun an,  deviza mea este a celor trei R „reciclez, reutilizez, redecorez” am facut un abajur unicat, frumos si ieftin.

lustraPentru abajur, am folosit sfoara de sac si aracet. In plus, un bol, de marimea si forma pe care voiam sa o aiba abajurul si film alimentar. Bolul l-am imbracat in film alimentar, sa pot desprinde abajurul usor la sfarsit.

lustra2

Apoi am inceput sa insir sfoara, cum mi-a venit pe moment si sa o pensulez cu aracet din cand in cand. Pentru ca voiam ca partea unde urma sa intre becul sa fie mai tapana, am pus un cerc de hartie.

lustra4Dupa ce am terminat de insirat sfoara, m-am asigurat ca e toata imbibata cu aracet si am lasat abajurul sa se usuce cateva ore bune. Apoi l-am scos de pe bol, am facut o gaura sus si am pus un cablu cu dulie, cumparat din comert. Floarea de pe ea, zacea prin casa, s-a bucurat ca acum are un rol bine stablit. Daca ma plictisesc de ea pot sa o pictez sau chiar sa o dau jos. Acum holul meu se simte dichisit.

lustra3

 
4 comentarii

Scris de pe 23 Aprilie 2013 în Handmade, Reciclez/Reutilizez/Redecorez

 

Etichete: , , , , ,

4 răspunsuri la „Abajur handmade.

  1. aphextwinz

    23 Aprilie 2013 at 8:26 am

    chiar ma gandeam ieri la tine fusei la o cherhana unde erau tot felul de luluri si bibiluri, in genul asta, cel mai simpatic era cosul de paine din chestie din aia de bambus de pus pe masa, nu pot sa iti explic, trebuie sa desenez, oricum o improvizatie simpla care tinea painea prajita calda din covorasu ala de bambus si doua lemne. am mancat raci. din ailalti, nu din aia de ai tai.

     
  2. Bogdana

    24 Aprilie 2013 at 12:35 am

    Da, cred ca stiu cum e suportul ala de paine de care zici. Tot pe la mare cred ca am vazut si eu

     
  3. Andreea

    22 Ianuarie 2015 at 12:46 pm

    Buna!
    Am si eu o întrebare legată de abajurul Hand made …. cum se scoate abajurul de pe bol ?!? Am făcut si eu abajurul dar nu pot sa-l scot de pe bol …..
    Merci frumos !

     
    • Bogdana

      22 Ianuarie 2015 at 12:49 pm

      Ai pus film alimentar si nu iese? Ai omis, asa-i?

       

Lasă un răspuns

 
