RSS

Before/After – Lustra pentru bucatarie.

07 Apr

Am cumparat o lustra alba simpla si trista si am vrut sa o personalizez pentru bucataria mea. Cam asta a iesit.

lustra1Ieri am fost cu bicicletele, 58km, aplauuuzeeee, nu, nu voiam sa ma laud, voiam sa va redau o conversatie cu un domn autentic dintr-un sat la fel🙂

Am facut pauza de hidratare intr-un sat, la un soi de magazin-terasa. O masa si doi domni la masa, unul dintre ei statea pe doua scaune, din alea de terasa de se pot suprapune. El se duce la domn si intreaba:

– Vad ca stati pe doua scaune, se poate sa ne dati si noua unul? Omul se ridica foarte amabil, si zice:

– Pai stati sa va dau doua, ca sunteti doi

– Nu, nu este nevoie, ajunge unul.

– Pai si domnisoara pe ce sta?

 

Etichete: , ,

2 responses to “Before/After – Lustra pentru bucatarie.

  1. aphextwinz

    7 Aprilie 2013 at 2:39 pm

    frumos andreiul😀

    conversatia ta imi aduce aminte de conversatia mea tot la o terasa, dar cu masinile, comandase aproape toata lumea ciorba, chelnerul nu mai stia cine nu a vrut si ma intreaba:

    – domnisoara ciorba?
    – nu, domnisoara dana, ciorba il cheama pe alalalt😀

     
    • Bogdana

      7 Aprilie 2013 at 2:49 pm

      Multam, acrilice🙂

      Pe aceeasi tema „creierul dvs domnule”🙂

       

Lasă un răspuns

 
