RSS

Sos de leurda.

04 Apr

In mai toata lumea leurda e cunoscuta ca „usturoi salbatic” In multe limbi chiar asa se si cheama. Dupa cum ii spune si numele, are o tenta de usturoi. Azi am fost la piata si am cumparat o multime de verzituri. Cand am ajuns acasa, o parte le-am pus impreuna si am facut un sos rapid, sanatos si foarte gustos.

_MG_0031Sos de usturoi domestic si usturoi salbatic😛

Am folosit o legatura maricica de leurda, o mana de nasturel, trei linguri de ulei de masline, cateva fire de usturoi verde, cateva fire de marar si patrunjel, putin mustar, doua linguri de iaurt si sare.

_MG_0019

Le-am mixat pe toate in blender si la sfarsit am pus iaurtul si am mai amestecat putin.

Foarte aromat si fain. A mers de minune cu cartofi wedges.

_MG_0057

E primavara, sa ne luam doza de clorofila😛 Go green!🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 4 Aprilie 2013 în Sosuri

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
