RSS

Semnalizeaza! Nu doare.

03 Apr

Sunt muti mitocani in trafic, multi faze urate, multi nesimtiti care fac lucruri strigatoare la cer insa unii dintre cei  care ma enerveaza cel mai tare sunt cei care nu semnalizeaza. Zici ca li se consuma becurile sau ca masina are un numar limitat de semnalizari. Ai putea crede ca li se toceste maneta sau ca le cade mana din umar.

Semnalizeeeazaaaaa!

semnalizeazaPoate ti-e greu sa crezi dar e si pentru binele tau sa misti nenorocita aia de maneta de cate ori schimbi directia. De preferat in sus cand faci dreapta si in jos cand faci stanga.

PS Avariile nu inseamna „park anywhere”

 
6 comentarii

Scris de pe 3 Aprilie 2013 în De-ale mele

 

6 responses to “Semnalizeaza! Nu doare.

  1. aphextwinz

    3 Aprilie 2013 at 9:06 am

    hahaha. nu ai fost recent in bulgaria, asa e? si sa te uiti la numerele alora de nu semnalizeaza, in partea mea de capitala sunt majoratatea constanteni.

    sora ta face altele la fazele cu semnalizatul (amu nu o sa scriu pe net chiar tot), ma duc dupa impricinat/a si fac semne disperate pana deschide geamul (daca traficul permite) si cand se benocleaza cu atentie spun: uite, uite, uite acolo langa volan, nu, nu , vedeti acolo, da, aia, de ce mortii ma-tii crezi ca e acolo? sau la bmw (dupa caz, mercedes, blabla) nu functioneaza si e de decor (sau sa iti agati chilotii, sa ti-o bagi in … nas, tot dupa caz si chef)?

    incearca, intotdeauna va ramane nesimtitul/a, busbe.

     
    • Bogdana

      3 Aprilie 2013 at 9:16 am

      aaaaa, constantenii sunt o natie aparte, iar in craiova mi se pare cel mai mare haos din tara. Trebuie sa treci pe „craiova mode” ca sa nu iti pui nervii pe bigudiuri in primele 5 minute Astia care nu semnalizeaza insa nu i-am bagat intr-o zona sau categorie, inafara de aia de indolenti,🙂 sunt de peste tot, de la incepatori la taximetristi…

       
  2. yogoshima

    4 Aprilie 2013 at 6:34 am

    O problema mondiala.

     
    • Bogdana

      4 Aprilie 2013 at 8:01 am

      A, da? Eu credeam ca pe acolo s-au gasit deja solutii

       
  3. amintiridinbucatarie

    24 Aprilie 2013 at 8:18 am

    „durerea” asta o am si eu… mi-e teama ca va trebui sa ne obisnuim noi sa supravietuim ca „ei” nu vor invata sa semnalizeze…

     
    • Bogdana

      24 Aprilie 2013 at 8:42 am

      Eu sper sa se responsabilizeze. Cel mai enervant lucru,ca biciclist, este cand cornutele nu semnalizeaza si te pomenesti ca iti taie fata…

       

Lasă un răspuns

 
