RSS

Popovers.

31 Mar

Nu auzisem de popovers pana sa imi zica BDana de ei si sa ma apuce o pofta subita taman cand nu am cum sa ii fac. Se fac foarte usor si sunt buuuuni. Buni rau! Si la micul dejun si ca desert.

popovers3

popoversDin ce am gasit eu pe internet e acelasi lucru cu yorkshire pudding, aluatul, numai ca budinca, in principiu se coace in alta forma.

Cautand poze cu pop-over, adica „dau pe afara” 😛 am vazut ca la cei mai multi s-au tuflit rau, si am avut niste emoooootii 😆 Nu ii voiam tufliti si pace.

In fine, au iesit foarte bine, dupa standardele mele 🙂

Am folosit 3 oua, o cana de lapte, o cana de faina 650, o lingurita de zahar, o lingura de unt topit, putina sare, desi in original aia pun cu lingurita, eu nu voiam sa fie sarati, si cateva picaturi de vanilie.Unt pentru uns formele.

Ouale le–am batut cu laptele, apoi am pus restul ingredientelor. Compozitia e asemanatoare cu cea de clatite.

ingrediente

Formele de briose se ung cu unt topit. Peste tot. Eu am pus cate o bucatica de unt in fiecare forma si am bagat tava in cuptor pentru cateva secunde, apoi am intins untul pe peretii formelor. Compozitia nu se pune pana sus.

tava

La cuptor au stat cam 20 de minute la foc mediu-spre mare (180-200grade) cuptor preincalzit.

popover2

La o serie am pus si hartie de briose, sa vad diferenta. In interior sunt goale/goi, ca am o dilema de gen 🙂 desi am gasit la o doamna pe un blog spunand despre popovers „acesti gogosi minunati” 🙂 In caz ca aveti dileme despre barbatul gogoasei, acum nu mai aveti 😛

popover4

De cand am descoperit combinatia de miere cu apa de flori de portocal, o folosesc cu orice ocazie, si asta era o ocazie 🙂

popover5

Trebuie sa ii incercati!

 
7 comentarii

Scris de pe 31 Martie 2013 în Dulciuri rapide

 

Etichete: , , ,

7 răspunsuri la „Popovers.

  1. aphextwinz

    31 Martie 2013 at 11:58 am

    Mvaai, eu inca nu am apucat sa ii fac, de doua sau trei zile ma fredonez. Nici nu stii cat te iubesc io pe tine cand pui cantitatile in cani, nu grame, ca decat sa scot cantarul mai bine mananc o felie goala de parizer. Felia goala, nu o mananc eu goala.

    Da, au iesit misto, mvai, delicios, se face si acesti gogosi minunati.

     
    • Bogdana

      31 Martie 2013 at 6:15 pm

      Da,da si mie imi plac canile ai lingurile desi am intalnit si 1/8 lingurita de sare :))

       
  2. amintiridinbucatarie

    24 Aprilie 2013 at 8:19 am

    Ce dragute sunt!! Chiar ma gandeam ce desert haios sa mai fac. Cu permisiunea ta o sa postez si eu reteta dupa ce le incerc.
    Cu drag, Oana

     
    • Bogdana

      24 Aprilie 2013 at 8:37 am

      Daaa, sunt simpatice foc. Spor la treaba, astept sa le vad 🙂

       
  3. Iris

    8 Octombrie 2013 at 1:12 am

    Sint din Canada si am dat ieri peste reteta ta …sincer am fost sceptica dar timpul nu imi permitea sa fac ceva sofisticat …asa ca am incercat.Mi-au crescut ca in pozele tale,excelente…si ca sa adaug si ceva de la mine am avut niste capsuni pe care l-am strivit cu furculita ,am pus putin zahar vanilat si am taiat un capacel si am umplut gogoselele cu capsuni…si le-am udat putin cu Maple syrup,bune de ne-am lins pe degete …Multumesc

     
    • Bogdana

      9 Octombrie 2013 at 8:12 pm

      Ma bucur ca ai riscat si ai facut-o, trebuie sa fie si mai bune cu capsune:)

       

Lasă un răspuns

 
