RSS

Tarta cu gorgonzola si dulceata de ceapa rosie.

29 Mar

Tarta asta m-am m-am apucat sa o fac intr-o doara, am intrat in bucatarie si pana sa ma dezmeticesc deja o facusem poate imi ramasese in minte combinatia asta vazuta undeva sau poate papilele mele imi comandau ce si-ar dori sa simta.

tarta9

Am folosit o bucata dreptunghiulara de aluat foietaj, cateva linguri de dulceata de ceapa rosie, un zucchini mic, pe asta l-am pus ca sa nu mai stea trist prin frigider, o bucata de branza gorgonzola, putina sare si niste fulgi de chili.

Dulceata de ceapa rosie am facut-o pe loc, am taiat feliute trei cepe rosii, si le-am pus pe foc impreuna cu doua linguri de ulei de masline, o lingurita cu varf de zahar brun si 3 linguri de otet balsamic. Cand s-a inmuiat bine, bine am oprit focul.

taiateBucata de aluat am intins-o putin pe margini ca sa o pot plia mai usor, am pus feliutele de zucchini de jur imprejur si apoi am pus cate o lingura de dulceata de ceapa si cate o gramajoara de gorgonzola din loc in loc. Deaqsupra am macinat niste fulgi de chili.

Am pliat aluatul pe margine si l-am pus in cuptorul incins.

_MG_0426

A stat in cuptor aproximativ 15 minute.

tarta1

A iesit tare buna, combinatia e foarte reusita, am mancat-o cu salata de verzituri.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 29 Martie 2013 în Preparate rapide

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
