RSS

Supa de pui cu spaghete de casa.

29 Mar

 

O supa de pui este intotdeauna binevenita.Iarna este un antidot nemaipomenit pentru raceala iar vara, desi multi au indoieli, un bol cu supa fierbinte, te racoreste.

supa3Desi supa se face extrem de usor, am avut surprinderea sa aflu ca multa lume nu face pentru ca nu stie, e na! De acum nu mai aveti nici o scuza😆

Cea mai buna supa iese din spinarile de pui, parola. Aici nu luam in calcul gaina de curte caci aia este regina supelor.

Am folosit o spinare de pui si doua aripi, 3l apa, un morcov, o ceapa maricica, o telina mica, cateva cuburi de ardei kapia, de aia de am congelat toamna trecuta, sare, piper si cateva fire de patrunjel.

Carne am spalat-o si am pus-o la fiert in apa rece cu sare si piper. Dupa ce da in clocot se indeparteaza spuma care se strange deasupra, musai. Morcovul si ceapa le-am pus intregi, ardeiul era deja cuburi si telina am taiat-o in doua. Cand s-a fiert carnea am pus spaghetele facute in casa. Aluatul a fost tot cel de la tortellini, adica o treime faina integrala si doua treimi faina alba 650. La fiecare suta de grame de faina, un ou.

spaghete

Bineinteles ca intentia a fost sa fac fidea. Dar cum mi-am dat seama prea tarziu ca am incurcat matritele, au iesit spaghete. Foarte bune in supa. Sunt niste spaghete destul de subtiri, sa zicem numarul 1🙂

Deasupra am pus patrunjel tocat, dupa ce am oprit focul.

Iaca spaghetele privite de aproape😛

supa

PONT: Apa se pune toata de la inceput, daca adaugi apa pe parcurs, se dilueaza gustul.

 
4 comentarii

Scris de pe 29 Martie 2013 în Cu carne de pui, Supe/Ciorbe

 

Etichete: , ,

4 responses to “Supa de pui cu spaghete de casa.

  1. aphextwinz

    29 Martie 2013 at 4:31 pm

    Si teoria cu bautul fierbinte si aia cu bautul rece sunt valabile (pentru racorire), in functie de zona de aplicabilitate, explicatia (mi-a zis mie cineva) estte ca in ambele cazuri este implicata apa rece, termostat, instalatia de racire umane.

    In cazul lichidelor reci care nu deshidrateaza (gen vodka) racesc pe dinauntru, in cazul bauturilor calde provoaca transpiratie care raceste pe dinafara.

    Da, ma dau mare cu ce am invatat la geografie cand eram mica😀

    Misto strelicii.

     
    • Bogdana

      29 Martie 2013 at 7:48 pm

      Merci, merci😀

      E si asta cu transpiratia dar este si sistemul de aparare al organismului care cand ii dai cald se strofoaca sa se raceasca si atunci senzatia de racorire e reala. Doar nu de nebuni beau aia in desert ceai cald. Or sti ei ce-or sti🙂

       
  2. dorina

    5 Noiembrie 2014 at 9:01 pm

    parerea mea si a cititorilor care va descopera din greseala, este ca poate va place sa gatiti, doar ca la fel ca si majoritatea bloger-ilor amatori nu ganditi destul de bine si nu reusiti sa apreciati o reteta cap, coada; de aceea cred ca am renuntat sa mai consult siteuri de acest gen, scrise de conationalii nostrii, avem o bucatarie foarte vasta, cu influente de peste mari si tari, pacat de bucatarii care nu o iau in serios!

     
    • Bogdana

      6 Noiembrie 2014 at 9:56 am

      Imi puteti spune, va rog, ce ati vrut sa spuneti prin „nu ganditi destul de bine si nu reusiti sa apreciati o reteta cap, coada”?

       

Lasă un răspuns

 
