RSS

Cotlet de vita cu rozmarin.

26 Mar

Cu cat mananc mai des carne de vita cu atat imi place mai tare. Astept cu sufletul la gura sa ajunga la mine carnea de vitel pe care am arvunit-o. In lipsa ei, am cumparat de la macelarie doua bucati de cotlet frumoase foc. Am pregatit doar una.

vita

Se face singur si iese foarte fain. Am pus cotletul intr-un capac de vas de yena, am pus 70ml vin alb, cateva linguri de ulei de masline, frunze de rozmarin, sare si chili macinat. L-am acoperit cu staniol si l-am pus in cuptorul incalzit, la foc mediu, sa zicem 180 de grade pentru o ora si ceva.

_MG_0016

Intre timp am pregatit garnitura, formata din zucchini si ciuperci champignon. Ciupercile le-am facut dupa reteta asta. Cam asta e soarta ciupercilor la noi in casa, de cele mai multe ori. Zuchinii i-am feliat, sarat si aruncat intr-o tigaie antiaderenta unde feliile au stat cam doua minute pe fiecare parte apoi le-am facut cunostinta.

_MG_0042

_MG_002

Buuuun, gustos si sanatos. Si frrrrraaaa-ged.

_MG_0057

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 26 Martie 2013 în Cu carne de vita.

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
