RSS

Chiftele la cuptor.

25 Mar

Pana acum nu am mai incercat sa fac chiftele la cuptor. De acum incolo o sa le tot fac asa. Sunt multe avantaje la modul asta de preparare. Nu mai inghit ulei, ba scot si grasimea pe care o au, se fac mai multe o data decat in tigaie si nici nu trebuie sa stai langa ele. Foarte gustoase.

_MG_0583

Pe langa carne, amestec de vita si porc, mai putin de jumatate de kilogram, am pus un colt de paine inmuiat in apa, era paine integrala si cu seminte de aia se vad niste seminte de in prin ele :)  un ou, 4 catei de usturoi, sare, piper, putin patrunjel.

amestecAm amestecat bine, bine toate astea, daca e nevoie, se poate pune si o lingurita de faina. Am facut bile in maini si le-am aplatizat. Le-am pus intr-o tava pe hartie de copt.

crude

Le-am pus in cuptorul clad pentru aproximativ 20 de minute, cred, nu m-am uitat la ceas, se vede cand sunt gata, rumene si frumoase🙂

cartofic_MG_0661

Untura ramasa in tava, aia gustoasa, doua linguri cata era, nu m-am indurat sa o arunc asa ca am pus cativa cartofi taiati mare si cateva frunzulite de rozmarin.Am tavalit feliutele sa se prinda untura peste tot si le-am pus si pe ele in cuptor, sunt  wedges 

 

Au stat la cuptor cat am spalat eu frunzele astea de primavara, sanatoase ca sa fac o salata. Salata verde, loboda rosie, ridichi, patrunjel, leurda si ceapa verde.

_MG_0640

Un pranz pe cinste.

pranz

 
3 comentarii

Scris de pe 25 Martie 2013 în Aperitive, Cu carne de porc

 

Etichete: , ,

3 responses to “Chiftele la cuptor.

  1. povestivieneze

    25 Martie 2013 at 4:36 pm

    mbine, unde dai si unde crapa, acuma mi-e pofta de mici. si mie nici macar nu-mi plac micii😀

     
    • Bogdana

      25 Martie 2013 at 5:15 pm

      :)) dar poate iti plac micile😛 ca au iesit cam de doua imbucaturi, sau chiar de una, pentru cei cu gura mai mare😛

       
  2. aphextwinz

    25 Martie 2013 at 11:26 pm

    scrisei io la mine teoria cu „sunt mai sanatoase la cuptor si nu inghit ulei” fals nene iancule, e fix prajeala de prajeala si inghit exact cat ar inghiti si in baie de ulei, ba cateodata mai mult, ca nu are unde sa se scurga grasimea, tot in untura baltesc.

    aa, da, avantaje sunt ca se fac multe odata si mai repede si nu mai pute in casa a prajeala, nu trebuie sa le pazesti, cum zici tu si faci economie la ulei. plus ca ii poti pacali pe unii ca nu sunt prajite, sunt coapte :)))

    de gustoase nu sunt mai gustoase sau mai putin decat alea fripte in ulei, sincer, dupa ce am facut tone la cuptor (parastase, deh), tot din alea in ulei imi fac mie, pentru mine, parararaaam.

    a, grasimea pe care o au o scot si in ulei, numai ca nu o vezi, ca e deja …. uleiul acolo😀

     

Lasă un răspuns

 
