RSS

Rasfat cu bezea.

20 Mar

Intr-o zi am vazut o poza cu ceva asemanator, nu arata neaparat apetisant mai ales ca poza era facuta de la departare dar cand am intrebat ce contine am salivat iinstantaneu. Asa a luat nastere combinatia asta de bezea, fructe de padure si crema cu mascarpone.

1

Am folosit pentru bezea: 7 albusuri, 14 linguri de zahar si cativa stropi de zeama de lamaie. Atunci cand am nevoie doar de galbenusuri, albusurile le congelez, asa ca acum am folosit albusuirlle congelate. Albusurile le-am batt spuma tare cu zaharul, pe la jumatatea timpului am pus cam doua lingurite de zeama de lamaie. Cand spuma a fost tare am intins-o intr-o tava si am bagat-o in cuptor la 110 grade, de preferat cu ventilatie. A stat aproape 3 ore.

Crema: 500g mascarpone, 300ml frisca lichida, coaja de la jumatate de lamaie, trei linguri de amareto. Am batut frisca, am adaugat restul de ingrediente si le-am omogenizat.

Am alternat straturi de bezea, rupta bucatele, crema si fructe de padure. Deasupra sunt frunze de menta

2

Mananci si nu mai zici nimic🙂

O prietena draga mie, din Belgia , a zis ca asta nu e rasfat, e abuz😆

 
8 comentarii

Scris de pe 20 Martie 2013 în Dulciuri si dulceturi

 

Etichete: , , ,

8 responses to “Rasfat cu bezea.

  1. Monica

    21 Martie 2013 at 9:28 am

    Mniam, seama cu Eaton-mess, doar ca se facea initial cu frisca. Arata demential<3

     
  2. Bogdana

    21 Martie 2013 at 9:57 am

    Ha, chiar nu stiam de Eaton-mess, multam fain🙂
    A fost bun, sper ca data viitoare sa ramana bezeaua alba🙂

     
    • Monica

      21 Martie 2013 at 10:12 am

      Zahar cald, nitel otet si coapta cu usa intredeschisa? Eu le las mai mult sa se usuce, dar recunosc ca-i loterie, uneori imi ies albe , alteori nu, dar bune-s mereu:D

       
      • Bogdana

        21 Martie 2013 at 10:23 am

        zahar cald? sa-l pun cald?
        am pus zeama de lamaie in loc de otet si da, cu usa intredeschisa

         
      • Monica

        21 Martie 2013 at 10:28 am

        da, cand imi tuna de pavlova sau, mai ales, de macarons, pun zaharul tos la cuptor, la temp foarte joasa, cat sa se incinga🙂 Nu mai stiu unde am vazut asta, sigur pe un blog, dar merge.

         
  3. Bogdana

    21 Martie 2013 at 1:03 pm

    ooook, data viitoare zaharul o sa fie cald🙂

     
  4. Constantin

    22 Martie 2013 at 8:06 pm

    Iertata fie-mi exprimarea, dar eu as zice ca e chiar dezmat (culinar, desigur).🙂
    Pune si tu un semn, ceva, cu „interzis pofticiosilor”.
    Oricum, lasand gluma la o parte, arata de nota 10. Felicitari!

     
    • Bogdana

      24 Martie 2013 at 6:54 am

      :)) Multumesc frumos! Data viitoare o sa pun avertisment IP :))

       

Lasă un răspuns

 
