RSS

Somon cu sos de mustar.

19 Mar

Medalionul de somon se prepara in 5 minute. Sanatos, gustos, rapid.

somon

Am folosit: doua medalioane de somon, o crenguta de rozmarin, doua linguri de ulei de masline, sare si piper.

Pentru sos am folosit: doua linguri mai mari de smantana, o lingura de vin alb, o lingurita de mustar de dijon si una de mustar dulce. Toate astea amestecate si date un clocot, daca e nevoie se poate pune si putina zeama de lamaie. Mai simplu nu se poate🙂

Somonul sarat, piperat si cu rozmarinul pus in frunte.

somon1

Cele doua linguri de ulei le-am pus intr-o tigaie incinsa, am pus medalioanele si le-am acoperit cu un capac, le-am lasat cam doua minute si ceva pe fiecare parte. Gata.

Le-am mancat cu sosul despre care ziceam si cartofi natur.

somon

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 19 Martie 2013 în Preparate rapide

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
