RSS

Piept de pui cu rozmarin.

15 Mar

Am vazut ieri la televizor o idee de preparat pieptul de pui si m-am gandit sa o pun in practica. S-a dovedit buna.

pp2

Un piept de pui, o crenguta de rozmarin, sare, usturoi granulat, piper si doua linguri de ulei de masline.

Pieptul de pui taiat in doua, condimentat se pune pe o bucata de hartie de copt. Se acopera cu hartia de copt si se bate cu sucitorul, asa zicea reteta asa am facut🙂

pieptpui

pieptpui1  pieptpui2

 

 

 

L-am pus intr-o tigaie antiaderenta cu rozmarinul in jos si dupa ce l-am intors am pus cate o lingura de ulei pe fiecare bucata L-am intors de doua ori pe fiecare parte.

pp1L-am folosit la o salata. A iesit aromat si fraged.

 
5 comentarii

Scris de pe 15 Martie 2013 în Cu carne de pui

 

Etichete: ,

5 responses to “Piept de pui cu rozmarin.

  1. aphextwinz

    15 Martie 2013 at 3:17 pm

    La Jamie am vazut aia cu batutul cu condimente intre foi de hartie de copt. Nu stiu daca fix la ceva asemanator, dar mi-am amintit. Eu as fi dat cu o sticla goala😀

     
    • Bogdana

      15 Martie 2013 at 4:03 pm

      Da, la Jamie am vazut si eu asta de mai sus dar cum nu sunt fanul lui numarul unu nu am si specificat🙂
      Sucitorul e mai sigur decat sticla🙂 si in plus, respecta reteta😆

       
  2. povestivieneze

    15 Martie 2013 at 6:44 pm

    hmmmm, mi-ar placea si mie pui din asta, ia sa ma reped pana la tigaie😀

     
    • Bogdana

      15 Martie 2013 at 6:57 pm

      pai ia repede-te ca e numai bun de cina si se face si fooooarte rapid🙂

       

Lasă un răspuns

 
