RSS

Camembert in crusta.

14 Mar

Am recidivat cu bocceluta cu camembert. De data asta, am pus o lingurita de pesto, un cub de vin alb inghetat. rosii uscate, un pic de ulei de masline, oregano si cam atat.

Interrrrrriorul apetisssssssant.

bocceluta2

Am pus doar jumatate de foaie de aluat foietaj pe care am si intins-o putin cu sucitorul. Mi-am facut stoc de camembert, e nebunie, zau.

bocceluta1

 

PONT: congelez cantitati mici de vin ramas prin sticle si il folosesc mai tarziu la mancare

 
4 comentarii

Scris de pe 14 Martie 2013 în Preparate rapide

 

Etichete: , , ,

4 responses to “Camembert in crusta.

  1. aphextwinz

    15 Martie 2013 at 12:35 pm

    cum stoc de camembert? mai ales, de ce? ca se gaseste pe toate drumurile. sau ai vreun pont cu pret nemaivazut si nu zici?

     
    • Bogdana

      15 Martie 2013 at 1:29 pm

      A fost redus la lidl dar nu cine stie ce insa nu asta a fost motivul. Motivul a fost ca daca mi se pune pata „acum” sa nu ma impiedice nimic🙂

       
  2. aphextwinz

    15 Martie 2013 at 2:30 pm

    e, is deschise pana tarziu magazinele si la mine sunt la maxim 5 minute cam toate, nu blochez bani in potol😀 Ala de la mega mi se paru cel mai ieftin, dar parca era triunghi, nu rotund, insa era bun.

    Dar cu branza bleu (exista si rotunda) nu faci?

     
    • Bogdana

      15 Martie 2013 at 3:16 pm

      Eu nu prea merg la mega, nu as avea un motiv sa-ti spun dar nu cred ca in ultimii 6 ani am fost de 5 ori maxim. Branza bleu e un pic cam prea aromata pentru gustul meu ca sa o mananc ca atare, imi place in combinatii, nu am incercat, dar chiar o sa incerc, nu e musai sa fie rotunda ca se poate si faramita la o adica🙂

       

Lasă un răspuns

 
