RSS

Salata cu gorgonzola si bacon.

12 Mar

Daca am zis ca am capatat obsesie pentru salate, am zis.

salatagorgonzola

Am folosit: o salata verde, un morcov ras, o legatura ceapa verde, taiata nu foarte mic, cateva bucatele de branza gorgonzola, cateva feliute crocante de bacon (prajite intr-o tigaie fara ulei), patrunjel tocat, otet balsamic, ulei de struguri, sare, piper si pudra de chili. Amestecate toate si savurate cu paine din mai multe fainuri, neagra, integrala, alba si de secara.

salatabacon

 
4 comentarii

Scris de pe 12 Martie 2013 în Preparate rapide, Salate

 

Etichete: ,

4 responses to “Salata cu gorgonzola si bacon.

  1. yogoshima

    13 Martie 2013 at 5:03 am

    Nu spun nimic, caci arta extra.. si pofta este deja, salivind.Nu mai spun caci am gustat o tarie Canadeza de 40 la suta alcol,ar fi foarte potrivita degustarea pentru mine acum,dar ma voi multumi cu un sandvici delicios.

     
    • Bogdana

      13 Martie 2013 at 9:49 am

      Multumesc frumos, poate fi sandvis cu gorgonzola si bacon🙂

       
  2. yogoshima

    15 Martie 2013 at 4:42 am

    Mai sint si alti care le plac meniul prin net.

     
    • Bogdana

      15 Martie 2013 at 8:53 am

      scuze, nu am inteles exact ce ai zis🙂

       

Lasă un răspuns

 
