RSS

Pachetele de brie cu salata sanatoasa.

10 Mar

Pachetelele cu branza brie se prepara foarte repede si mie personal imi plac foarte mult langa salata.

_MG_1087

Pentru salata am folosit: salata iceberg, un morcov, un mar mic, o mana de nuci, cateva ridichi rosii, o rosie ratacita prin frigider, otet balsamic, ulei de masline, sare, piper. Salata iceberg taiata fasii inguste, merele, rosia si ridichile taiate felii, nuca bucatele si morcovul ras.

Pentru pachetele am folosit: branza brie, foi de placinta si un ou. Branza brie se taie felii, cu cat mai lungi cu atat mai bine. Apoi se pune o bucata de branza pe o foaie de placinta pusa in doua, sau chiar o foaie jumatate sau doua, in functie de cat de groasa vrea fiecare sa fie crusta. Pe margine am uns cu putin ou batut ca sa se lipeasca foaia si sa nu iasa branza cand se prajesc pachetele, si apoi le-am rulat. Le-am pus in ulei incins, se prajesc repede, un minut doua pe fiecare parte, pana sunt aurii. E de preferat sa se manance fierbinti/calde. _MG_1071_MG_1074_MG_1079

 

 

 

 

Pentru o cina sanatoasa si gustoasa sunt suficiente 15 minute😉

_MG_1098

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 Martie 2013 în Preparate rapide, Salate

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
