RSS

Placinta cu branza dulce si cranberries/merisoare.

03 Mar

Aveam musafiri si aveam branza dulce si am tot oscilat intre placinta si papanasi. Dar cum papanasii sunt mult mai buni calzi, si nu avem de gand sa stau in bucatarie cu musafirii in casa, am ales prima varianta.Recunosc ca am fost inspirata. A iesit delicioasa si „usoara”

placinta2

Am folost 6 foi de placinta, 500g branza dulce/de vaci, 100ml iaurt gras, 4 oua, 200g zahar, coaja de la jumatate de lamaie si merisoare, cam doua linguri.

Am batut ouale cu zaharul, am pus coaja de lamaine, apoi am adaugat iaurtul si branza, am omogenizat bine si gata amestecul.

Am uns o tava de yena, de aproximativ  20/35cm. cu unt apoi am pus doua foi, o parte de amestec si tot asa pana am terminat cu amestecul de branza. Merisoarele le-am presarat peste branza, se poat amesteca dar eu am vrut sa fie distribuite cat mai egal. Am pus tava in cuptorul preincalzit pentru aproximativ 30min.

Coaja de lamaie si merisoarele fac o placinta racoritoare. Buna. Buna, rau 🙂

placinta0

 
2 comentarii

Scris de pe 3 Martie 2013 în Preparate rapide

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „Placinta cu branza dulce si cranberries/merisoare.

  1. Vasile

    1 Aprilie 2013 at 2:00 pm

    Groasa-n panza.
    Slaba-n branza..
    In rest este OK….

     
    • Bogdana

      1 Aprilie 2013 at 2:31 pm

      Multumesc, multumesc 🙂
      6foi si 500g branza consider o proportie buna 😀

       

Lasă un răspuns

 
