RSS

Traistuta cu camembert.

01 Mar

Ideea am furat-o de pe un blog pe care acum nu il gasesc sa las link dar o sa il caut. Este un preparat care necesita foarte putin efort si care ofera multa bucurie papilelor.

camembert

Am folosit o foaie de aluat foietaj, o rola de branza camemebert, o lingura ulei masline, cateva rosii uscate, ierburi provensale, cateva ace de rozmarin, o frunza de busuioc un ou si putina sare, fiecare poate pune ce vrea in traista 🙂

Foia de aluat se intinde, apoi se pune branza si toate celelalte ingrediente pe ea – mai putin oul

camembert2

Se strange aluatul in forma de traista si se unge cu galbenusul oului. Pe deasupra am pus cateva ace de rozmarin

_MG_0469

Am pus-o in cuptorul preincalzit pentru aproximatov jumatate de ora.

Am mancat-o imediat, branza se topeste, aromele se imbina si nu mai poti scoate prea multe sunete 🙂

IMG_0499

 
2 comentarii

Scris de pe 1 Martie 2013 în Preparate rapide

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri la „Traistuta cu camembert.

  1. Alexandra Albu

    1 Martie 2013 at 3:45 pm

    Ok, m-ai dat gata. Stiam ca se face la cuptor asa, natur…da’ in traista e muuult mai bine. Iar eu o sa plusez cu o traista de foi de placinta….multe multe si adunate sus, legate cu ceva…sa iasa crontzi pe dinafara si branza pe dinauntru. Si sa nu contina porcarii ca foetajul ala e margarina pura 🙂 (da, stiu, sunt o nebuna!)

     
    • Bogdana

      1 Martie 2013 at 3:58 pm

      Merge clar si cu foi de placinta dar asa trebuie sa mai ai ceva pe langa (paine, lipie, biscuiti) cu care sa mananci branza ca foile nu vor fi suficiente Poti face foietajul in casa si atunci e si mai si. Eu cu foi de placinta am facut brie, dar in ulei, alta nebunie 🙂

       

Lasă un răspuns

 
