RSS

Pe la Straja.

25 feb.

Am fost intr-o mini vacanta la Straja, nu mai fusesem, fain loc, bine, eu cred ca orice loc e fain daca esti intr-o companie placuta. Noi am fost. Fedra, a fost in culme fericirii (cu mici exceptii, atunci cand piticii care comanda frici absurde in capul ei si-au facut mendele).

20130220_162823

Zapada, liniste.

fedra1

Dar  cum cine nu munceste nu mananca… am pus-o la treaba 🙂

fedralasanie

A tras cu sarg la sanie, dar uneori cand se oprea se mira ca oricat  de repede ar merge, chestia aia rosie se tine de ea 😆

fedralasanie2

Dupa atata zapada meritam o tuica fiarta. Nu toti, doar o parte din cei 13 cati am fost  😛

tuica2

In rest am avut activitati culturale si nu numai  😛

spanzuratoarea

ochelari

chitara

peste

sanie

As vrea inapoi 😀

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 25 februarie 2013 în Hai Hui

 

Etichete: , , ,

Lasă un comentariu