RSS

Oracol la 30+

19 Feb

Am primit leapsa de la Alexandra si nu se cade sa raman datoare.

Sa ne apucam de citit.

fedraciteste

Desi ea nu si-a facut temele pana la capat si nu o sa primeasca decat B si nu F.B😆

Ideea e asa  „11 lucruri despre mine, 11 intrebari de la ea, apoi 11 intrebari ale mele catre altii”

11 lucruri despre mine

1. visez sa am o vaca a mea
2. imi place cafeaua cu lapte si MUSAI fara zahar
3. am o ciobanesc belgian pe care o cheama Fedra
4. nu mai fumez de 3 ani dar mi-e si acum pofta uneori
5. ascult in special muzica rock
6. in copilarie mi-am urat foarte tare parul pentru ca „toate mamele au facut copii cu parul normal numai al meu e cret”
7. nu imi place sa imi pun telefoanele la incarcat
8. urasc greselile de exprimare
9. regret foarte tare ca Vama veche nu mai e Vama veche ci o altfel de Mamaia (imi placea foarte tare sa beau cafeaua la stuf)
10. detest muzica taj-taj (cu a din a ) (nu stiti cum e? aia fara instrumente si cu aceeasi secventa care se repeta obsesiv)
11. imi place verdele

11 intrebari de la ea

1. Remuşcări sau regrete?
  Ceva regrete
2. Ce vicii aveţi? (nu-mi spuneţi niciunul, că nu vă cred)
   Cafeaua desi nu il consider viciu, de fumat cum ziceam m-am lasat iar consumul de bautura nu a ajuns la cote alarmante😛
3. Când eraţi mici, ce voiaţi să vă faceţi când o să fiţi mari?
  In clasa intai cand am vrut sa fumez prima tigara, tata a zis ca o sa fumez cand o sa fiu mare cu conditia sa ma fac doctor,  invatatoarea a zis ca trebuie sa invat mult ca sa ma fac doctorita asa ca am zis pas. Visam sa fiu vanzatoare, mi se parea fascinant🙂
4. Un motiv pentru care v-aţi trage pe loc o pereche de palme.
   Imi place sa mananc :))
5. Cu ce vă încărcaţi bateriile?
  Cu iesirile din Bucuresti sau cu jocurile de tip boardgame
6. Ce vă scoate din sărite?
  Oamenii care arunca gunoaie pe strada, si cei care nu vorbesc corect
7. De ce vă e cel mai frică în viaţă?
Serpi, sobolani si alte aratari
8. Ce vă place cel mai mult la poporul român?
Caldura, omenia.
9. Care ar fi cel mai frumos cadou pe care aţi vrea să-l primiţi de la partener?
  O vaca🙂 Nu, un bilet castigator la loto, cu cat mai multe zerouri
10. Ce v-aţi dori pentru blogul vostru?
  Sa placa.
11. Cea mai mare dorinţă pentru următorul an.
  Sa fim sanatosi.
11 intrebari de la mine1. care e melodia ta de suflet?
2. ce-ai schimba la tine?
3. ce te-a facut sa zambesti azi?
4. care a fost ultima fapta buna pe care ai facut-o?
5. care este cea mai veche/draga amintire a ta
6. care crezi ca  este cea mai reprezentativa trasatura a ta in viziunea prietenilor?
7. ce nu iti place la partenerul tau?
8. ce carte mi-ai recomanda?
9. ai un tic? care?
10. stii un banc bun?
11. cum erai in liceu?

Leapsa o dau oricui vrea sa se joace. Abia astept sa va vad🙂
Si bonus o melodie pentru cine a fost cuminte🙂
 
4 comentarii

Scris de pe 19 Februarie 2013 în De-ale mele

 

4 responses to “Oracol la 30+

  1. aphextwinz

    19 Februarie 2013 at 10:52 am

    Cum vine aia leapsa o ia care vrea? Si daca da, raspund la intrebarile tale sau la ele cui? Si eu cui o dau mai departe? Si de ce?

     
    • Bogdana

      19 Februarie 2013 at 11:00 am

      Pai vine asa, tu o iei de aici, sau ti-o dau eu daca tii, raspunzi la intrebarile meeeeleeee si o dai mai departe cui vrei tu. Faci asta pentru ca vrei tu, vreau eu, ne descoperim si ne simtem bine😀

       
  2. aphextwinz

    19 Februarie 2013 at 11:55 am

    hai ca o preluai si de la tine si de la forfecutsa, let’s there be rock😀

     

Lasă un răspuns

 
