RSS

Fedra e vegana.

17 Feb

Fedra, belgianca are niste preferinte culinare demne mai degraba de o gasca sau de un porc (asta este si unul dintre numele de alint) decat de un caine.

1

Mananca mere si morcovi la ordinea zilei, ii e atat de pofta uneori ca mai are un pic si invata sa vorbeasca numai ca sa ii dau marul pe care il mananc eu. De fiecare data cand curat un morcov zici ca fac friptura asa de repede vine in usa bucatariei. Vara trecuta si-a descoperit pasiunea pentru castravetii murati, la un moment dat nu i-am mai dat pentru ca erau prea sarati pentru ea dar ii mananca cu o placere deosebita, ii plac si aia verzi dar nu la fel de tare. E comica cum mananca maslinele, curata miezul usor usor de pe sambure si apoi il mananca si pe ala

Mai jos e un filmulet cu ea cand mananca mar, iti face pofta 🙂

 
5 comentarii

Scris de pe 17 Februarie 2013 în Fedra

 

Etichete: , , ,

5 răspunsuri la „Fedra e vegana.

  1. aphextwinz

    17 Februarie 2013 at 4:18 pm

    azi am fost gand la gand, pun si eu regimul potaii, mori de ras, numai ca la mine nexam poze, nexam filmulet.

     
    • Bogdana

      17 Februarie 2013 at 7:44 pm

      Eee, asta iubeste aparatul si aparatul pe ea :))

       
  2. adnia

    17 Februarie 2013 at 7:39 pm

    eu n-am animalute de casa….dar am un copil sclifosit rau, se pune?:))

     
    • Bogdana

      17 Februarie 2013 at 7:43 pm

      Numai daca nu face fite la fructe si legume 🙂

       

Lasă un răspuns

 
