RSS

De pe bloguri adunate.

17 Feb

Din cand in cand o iau la pas prin bloguri necunoscute. Unele sunt faine, altele sunt ciudate sau interesante, unele au poze nemaipomenite iar  altele sunt vai si amar. Mare e blogosfera si prea e la liber.

blogosfera

Zilele trecute ma amuzam cu Bdana uitandu-ne pe un blog al unei doamne care zice ca a stat in Grecia si care ne dezvalui din minunatiile acesteia.”IN GRECIA AVEAM AMIGDALA..ADIKA ALUNE TAIATE SUBTIRE PE CARE LE PUNEAM DEASUPRA” Am vrut sa ii spun ca desi pare greu de crezut, chiar si in Romania oamenii au amigdale iar migdalele le-am descoperit pana si noi, da, chiar si fulgii, dar nu am vrut sa ii cobor Grecia de pe piedestal. Nu mai pun la socoteala ca femeia nu stie sa scrie romaneste, e totusi maritata cu un grec, se ia. Ultima data ne-a zis cum se face coliva, ornata cu trandafiri, exista ceva mai romantic?

Mai demult,, pe un alt blog, am gasit o reteta de caltabos doar ca era prezentata ca reteta de carnati cu o poza cu carnati… Aceeasi posesoare de blog a postat meniul pentru saptamana urmatoare, adica ce o sa manance ea, defalcat pe mese, va vine sa credeti? Femeia isi face meniu ca la cantina. Daca nu gasesti praz in piata ce faci miercurea de exemplu? Ori daca joi subit ai chef de pizza si nu de ciorba asa cum ai planificat cu o saptamana inainte?

Pe sarite de pe blogul cu pricina
„mestecan foarte des, pana se ingroase compozitia” dupa ce mestecam pana se ingroase, inghitim sau punem in oala?
„Crema am facut-o din vanilie caci cacaua este alimente tolerat in Dukan” dejda

Pentru prima postare (din lungul sir care va urma) e suficient, acum mi-e retina plina de inimioare, inimioare si bineinteles…inimioare.

Citeste o carte!

 
7 comentarii

Scris de pe 17 Februarie 2013 în De-ale mele

 

7 responses to “De pe bloguri adunate.

  1. aphextwinz

    17 Februarie 2013 at 1:16 pm

    Mvaii, dai din casa :)) Mai sunt mah multe si marunte, dar ce rost are, nu mai bine radem noi in compurile noastre? Pe mine ma mai amuza redescoperirile vechi (tot la greco-romana) in care se spune clar de autoare: mi-a venit ideea asta … my ass, e pe bloguri si forumuri de cand era Bitzu flacau (crenvustii aia intepati cu spaghete) dar d”u”amna a descoperit, i-a venit mneaei ideea, sar deja de crenvustii inimioara si altele de cand se jucau … nu mai spun cu ce in tzarana.

    De gramatica, treaca mearga, dar topica frazelor o da in „este multe” la o gramada de bloguri si scuzele le stim amandoua, mvai draga, gatesc, nu „gramaticesc”. Fleosc.

    Dar cea la care te referi bate filmul, gen: cake cu nuca negresa (huh?) – reteta e dupa una greceasca, deci e altfel )=)) altfel decat ce?)

    Mai are si chestii misto de predat la scoala ajutatoare, de exemplu: ccacaoua (oolele si cacaoua, da) sau: eu de multe ori fac din ochii cake (ochii lu; cake ie albastri?) sau: pitza cu nu stiu ce (banuiesc si eu ca o face cu motzarela), are multe, multe, nu mai retin unde erau cratimioarele alea celebre de la care mi-a atras atentia bogata colectie de retete.

    Am gasit, cirez: „turnati toptul deasupra si d-ati la cuptor c-am 25 min.” D-ami si mi-e aprox-imativ doua palme, ca am crezut ca v-isez …

     
    • Bogdana

      17 Februarie 2013 at 3:08 pm

      Ar fi pacat sa radem in privat, si egoist.
      Eu tot trag nadejde ca daca tot batem moneda iar si iar pe chestii de astea legate de limba materna, de unii oameni chiar se prinde ceva. Unii au buna vointa si atunci cand gresesc nu sar de cur in sus cum ca ceilalti sunt „carcotasi” ci chiar iau masuri.
      Cam scris despartit n-am mai vazut, unii au niste lacune uriase si nu inteleg de unde atata suficienta, ai acces la pc ai acces la informatie, daca nu esti sigur, verifica-te…
      Eu o sa tot bat apa in piua atat cat ma vor tine nervii

       
  2. aphextwinz

    17 Februarie 2013 at 4:19 pm

    Sa te vad cum corectezi textul in greaca (o fi veche, o fi noua?)

     
    • Bogdana

      17 Februarie 2013 at 5:44 pm

      Nici nu vreau sa imi imaginez cum e greaca ei daca romana e atat de maltratata

       
  3. Iepure

    17 Februarie 2013 at 4:26 pm

    Asa deci, acolo se ascundeau „amigdalele”… Sarumana, mi-ati destins ziua.

     
    • Bogdana

      17 Februarie 2013 at 5:42 pm

      Daaa, amigdalele se ascund in Grecia🙂

       

Lasă un răspuns

 
