RSS

Seara mediteraneana.

09 Feb

Pana anul trecut eu si fructele de mare nu aveam nimic in comun, nici nu voiam sa le salut. Lucrurile s-au schimbat si din cand in cand schimbam ceva impresii. Niste prieteni au venit cu „prada”si sarcina sa o pregatesc a fost a mea.

Niste creveti mari, partial decorticati si „salbatici” cu le-a zis o vanzatoare crevetilor cruzi cand am intrebat-o daca au asa ceva. Facuti al ajillo

creveti2 (2)inainte

crevetiSi dupa. I-am mancat cu mojo verde, un sos specific insulelor canare, o sa va spun despre el in viitor

creveti2 (1)

Niste creveti la polul opus mici, mici si decorticati gata (oare cine face treaba asta de chinez batran? :)) facuti salata cu cocktail

cocktail (1)Si caracatite.

caracatiteCu sos

caracatite2

 
11 comentarii

Scris de pe 9 Februarie 2013 în Fructe de mare

 

Etichete: , , ,

11 răspunsuri la „Seara mediteraneana.

  1. yogoshima

    9 Februarie 2013 at 7:35 pm

    Am deja gustul si ma cinstesc cu o vodka din Canada.

     
    • Bogdana

      10 Februarie 2013 at 3:20 am

      Cu vin alb ai avea o imagine mai buna asupra lucrurilor 🙂

       
      • yogoshima

        10 Februarie 2013 at 5:19 pm

        Sint la munca si am un prieten Victor din Basarabia care vorbeste Rusa si bea ca Rusi, Vodka.

         
  2. Alexandra Albu

    9 Februarie 2013 at 11:52 pm

    Crevetii aia mici mici sunt si in Marea Neagra, sub numele de cod „garizi”…Sunt o mare delicatesa, mai ales ca acum poluarea i-a decimat. Acu’ vreo 20 de ani, in 2 Mai, ii mancam ca pe seminte, se vindeau „la cornet” fierti…cum ar veni un pop-corn maritim :)))

     
    • Bogdana

      10 Februarie 2013 at 2:59 am

      Ahaaa, auzisem de garizi dar nu stiam ce sunt 🙂 Cine ii decortica si in cat timp? 🙂

       
      • Alexandra Albu

        10 Februarie 2013 at 9:20 am

        Pai noi le rupeam capul, ii trageam oleaca de picioare si dupa aia doamne-ajuta…scuipam coaja ca pe seminte. Nu statea nimeni sa ii bibileasca si sa le faca altceva decat sa ii fiarba in apa cu sare, sa ii puna in cornet si sa ii vanda la poarta sau sa ii manance, dupa caz. 🙂

         
  3. Bogdana

    10 Februarie 2013 at 10:12 am

    Aaaa, se vindeau/serveau intregi si fiecare ii „decoja” cand ii manca, am inteles 🙂

     
  4. Din dragoste... pentru gatit

    10 Februarie 2013 at 4:44 pm

    Auci.. sper sa mai fie si un loc mic pentru mine. Mhh :)…

     
    • Bogdana

      10 Februarie 2013 at 10:03 pm

      Loc ar fi dar ce folos ca nu mai sunt fructe 🙂

       
  5. aphextwinz

    12 Februarie 2013 at 7:29 pm

    la bulgari cred ca e marea mai curata, ca acolo inca se mai gasesc de vanzare garizi. crevetii aia black tiger is de la noi? se gaseau la un moment dat, avea o kila cutia, buni, buni (zic de babanii aia salbatici)

     
    • Bogdana

      12 Februarie 2013 at 11:54 pm

      Da, sunt de la noi si intr-adevar, buni rau 🙂

       

Lasă un răspuns

 
