RSS

Lucru manual.

15 Ian

Cand eram eu mica-mica, mamaia mea m-a invatat cum sa tin o igla (Igla era pentru ea croseta care era o chestie artizanala, arata ca o croseta dar o folosea la facut ciorapi, de aia cu 5 igle, tare rau imi pare ca asta nu am invatat.) in mana si sa fac „lantisor” faceam metrii intregi de lantisor, imi imaginam ca sunt foarte harnica. Cand am progresat suficient mi-a aratat si un model simplu de crosetat. De o vreme mi s-a facut un dor nebun de crosetat, asa brusc. Acum incerc sa vad cam ce pot sa fac din miile de modele pe care le-am gasit pe net. Crosetatul este o arta, nu e nici pe departe atat de limitat cum credeam eu (ceva botosi carora in oltenia li se spune capute, o caciula si cel mult o traista) Am inceput usor cu o gentuta pentru o domnisorica.

gentuta

Apoi am facut o caciulita pentru o fetita, abia mi s-a deschis apetitul🙂

urs2

Si la cerera un prietene, am facut o copie mai mica a posetei, o sa fie husa de tableta (n-a vazut-o inca, sper sa ii placa)

boo

Bineinteles ca am in plan o mie de chestii, sper sa imi si iasa🙂

 
12 comentarii

Scris de pe 15 Ianuarie 2013 în Lucru manual

 

Etichete: , , ,

12 responses to “Lucru manual.

  1. Luminita

    15 Ianuarie 2013 at 7:30 pm

    Eu sunt nascuta in Dobrogea, dar sunt jumatate oltenaca. Pe la noi i se zicea iglita. Pe mine m-a invatat bunica si tare imi mai place lucrul cu croseta. Te felicit ca te-ai reapucat. Imi faci si mie pofta. De facut ciorapi nici eu nu stiu, ca mama nu a vrut sa ma invete, dar in revista Lucru de mana care este acum la chioscuri este un ghid destul de clar pentru facut ciorapi, mai ca-mi vine sa ma apuc sa invat. Felicitari, sunt foarte vesele!

     
    • Bogdana

      15 Ianuarie 2013 at 8:22 pm

      Ce ma bucur ca iti plac!🙂
      Eu zic sa te apuci si tu, o sa vezi ca nu sa iti mai dai rand ce sa faci mai intai🙂 Sau daca tii la timpul tau liber nu te apuca😛
      La ea erau igle si ochiurile erau cocletzi🙂
      Mi-a promis un prieten ca imi arata cum se fac ciorapii cu 5 crosete/andrele, cica stie el, abia astept🙂

       
      • povestivieneze

        15 Ianuarie 2013 at 9:30 pm

        si la bunica mea dobrogeanca tot iglita😀 . dar ce talentata esti! io-s total antitalent la faze din astea😀😀

         
      • Bogdana

        15 Ianuarie 2013 at 10:14 pm

        Eee, trebuie numai sa incerci🙂

         
      • Luminita

        18 Ianuarie 2013 at 4:46 pm

        Daca vrei, scanez ghidul acela de facut ciorapi si ti-l trimit!

         
    • Bogdana

      18 Ianuarie 2013 at 5:27 pm

      Luminita, as aprecia daca nu e prea mare efortul🙂

       
  2. aphextwinz

    15 Ianuarie 2013 at 10:24 pm

    Vreau si iooooooooooooooo buvnitzoi.. Io am reusit odata sa crosetez o bentita plecand de la latimea de 4 dejte, apoi ajunsese cam de un dejt si la final o balarie lata, arata futurist astfel incat la scoala m-au transferat la atelier la baieti si au luat un baiat sa coasa si sa croseteze. La sudura si dat cu bormasina si flexul m-am prins imediat, cu crosete si andrele, pas. Vreau buvnitzaaa. Poti sa ii faci sosete lu’ Casi sa nu mai tropaie cu ghearele pe parchet?

     
    • Bogdana

      15 Ianuarie 2013 at 10:44 pm

      Eu Fedrei i-am cumparat doua perechi de sosete pentru copii, si cu inimioare antiderapante :)) cred ca am si o poza pe undeva, o sa vad daca imi ies sosete canine :))
      Pe ce sa fie bufnitoiu?😀

       
  3. aphextwinz

    16 Ianuarie 2013 at 9:54 am

    Pe ce sa il pun sau pe ce culoare? Pe ce alege artistul la ambele, kindley fire, notebook, telefon mobil antic si de demult, pachet de tigari😀

     
  4. Alexandra Albu

    17 Ianuarie 2013 at 5:22 pm

    Offtopic: am gasit oaie. In ce oras rezidezi matale, ca tipul le aduce in Bucuresti si n-am stiut sa zic daca e ok asa. Cauta-ma la alexandra_albu la iahu🙂

     
    • Bogdana

      17 Ianuarie 2013 at 8:58 pm

      Oaaaaaaaieeeeeeeeeee – o sa crosetez o oaie🙂

       

Lasă un răspuns

 
