RSS

Pui pe sticla.

13 Ian

Obisnuiam sa cumparam pui gata rotisat  din cand in cand. Am zis ca de data asta sa il fac acasa, cuptorul are rotisor dar nu imi place sa il folosesc asa ca am apelat la vechea metoda cu sticla.

Inainte sa il pun la cuptor am zis sa il rasfat putin asa ca l-am uns bine bine cu un amestec aromat.

pui1

Pentru incantarea ulterioara a papilelor noastre am folosit (pe langa pui🙂 ) usturoi, cateva ramurele de cimbru verde, putin cimbru uscat, boia dulce, chili, sare, piper, schinduf – e prima data si un amestec de chiken masala.

condimente

Toate astea le-am omogenizat cu cateva linguri de ulei si cu ele am uns puiul bine-bine peste tot, si in interior. Deasupra i-am pus felii de lamaie.

Apoi am luat o sticla, preferabil de bere, nu aveam, am pus in ea cateva crengute de cimbru si niste vin – cand incepe sa fiarba vinul, aromele din sticla se ridica si se duc sa aromeze puiul.. Asadar puiul l-am pus pe sticla.

pe sticla

Sticla am pus-o intr-o tava iar in tava am pus apa (in timp ce se coace, picura grasime din el)  Am pus puiul la cuptor si l-am lasat la foc mediu ceva mai bine de o ora si jumatate. De cateva ori l-am intepat cu  o furculita.

A iesit aromat si fraged.

_MG_5731

 
5 comentarii

Scris de pe 13 Ianuarie 2013 în Cu carne de pui

 

Etichete: ,

5 responses to “Pui pe sticla.

  1. aphextwinz

    13 Ianuarie 2013 at 11:35 am

    Gagico, mi-a zis careva sa nu mai iau din aia gata rotisati din supermarket ca sunt toate expiraciunile (amu asa mi-a zis si mie, daca m-a mintit, nu e vina mea).

    In alta dezordine de idei, sa incerci odata in loc sa il pui pe sticla sa il pui pe o cutie plina cu bere (si ovcors, desfacuta), am facut odata, a fost asa fraged ca l-am mancat de pe cutie direct. Ia ca mai refac🙂

     
    • Bogdana

      13 Ianuarie 2013 at 11:47 am

      Da, am auzit si eu ca ar fi expirati, se prea poate dar defapt nu chiar expirati ci expira atunci in zilele alea. Oi face in casa mai des daca nu mai putem de pofta
      Ce idee buna cu berea, nu m-as fi gandit, fix asa in fac data ce vine😉

       
      • aphextwinz

        13 Ianuarie 2013 at 1:16 pm

        o vazui si eu ceva vreme in urma am si uitat unde, iese misto😀 eu tiu minte ca l-am machiat cu mult usturoi atunci cu berea, a mers bine.

         
  2. maria

    13 Ianuarie 2013 at 5:20 pm

    Super, vazand pozele mi-am amintit de reclama cu ceva condimente, unde un baietel spunea ‘fioate fiaged’ referitor la carnita de pui condimentata!

     
    • Bogdana

      13 Ianuarie 2013 at 7:07 pm

      Da, da, da foalte flaged dal si fala E-uri🙂

       

Lasă un răspuns

 
