RSS

Cum ajunge lumea la mine – IX

10 Ian

 

Prima postare de genul asta pe 2013. Am mai ratat cateva dar sper sa va destindeti putin. Este ca va era dor?

reduceri

poze cu jagermeister saturi – romanul se multumeste cu putin
cum dau jos caloriile – unde ai urcat caloriile?
tiramisu 2012 – contrar aparentelor, tendintele s-au pastrat
cum se mananca branza brie – noi tot cu gura o mancam si pe asta
cum se prajesc chorizo – poti sa-l imbraci frumos dar nu poti sa-l scoti in lume, auzi choriizo prajit…
cum fumeaza serpii? – cred ca in ultima vreme si ei fumeaza tot pe unde apuca
secretele oualor umplute – n-am vazut oua atat de guralive incat sa nu isi tina gura
cum acresti mancarea de varza dulce – unora le e destul de simplu, stau 5 minute langa varza
tort jumatate copt jumatate crema – calare pe jumatate de iepure fript
bere cu sprite – de ce?
oala lut turcesc – lutul romanesc nu mai e la moda?
cel mai bun lidl – e intotdeauna ala care e cel mai departe de tine
mancare de fasole teci cu ficatei – olteanca de-a mea, teci 🙂
reteta originala crema ganache crema de vanilie si ciocolata – surprinzator, surprinzator, lumea nu mai vrea chestii made in china, plima, adibas si altele de genul, sa fie totul original
ce sa fac daca sarmalele sunt prea sarate – sa le mananci lana izvor
prajitura din foi etaj – blat etaj, crema etaj
cum fac comert legume de la tarani – im, mai incerci o data?
se poate folosi smantana la boeuf in loc de maioneza – se poate folosi chiar si unt de arahide
ce trebuie se faci daca nu fierbe fasolea – ma gadesc sa faci o friptura sau poate o placinta
cit e valabila burta de vita congelata – pana incepe sa-si dea in petec
ziare „vi-i arat” – huh?
am mancat ananas si mi-am taiat limba –  data viitoare nu mai baga si cutitul in gura
ciorba de cacat cu peste – degustibus, pofta buna!
cozonacul vechi se poate folosi? – mai ales pe post de giulea
salata de boeuf cu salam – da’ de ce?
ce fac daca zeama de varza e prea sarata – bei suc
salata beouf se inegreste deasupra – esti sigura ca aia e salata boeuf?
cu ce se umbla azi – ca si pana acum, cu fofarlica
diferenta dintre caltabos – este la fel ca si diferente dintre portocala dar un pic diferita fata de diferenta dintre vioara
pizza cu varza murata – de ce ai vrea asa ceva?
ce termen de garantie are salata de boeuf – poftim?
retete de salaturi pentru iarna – salaturi pentru iarna, stai jos, doi
chistoace tigari pe geam masina – rupt capul pe trotuar strada
nu mai arunca cu chistoace – asa, bravo, poate le intra in cap
ciorba de pui cu varza ca in bucovina – pui cu varza? ciorba de pui cu varza?? noroc ca in bucovina nu e varza, doar curechi
usturoi de colorat – noi astia mai inapoiati folosim tempera
executarea unui cuptor pentru paine – ma intreb ce o fi facut saracul cuptor?
tort ciobanesc – hait! fac ciobanii tort?
caracatita e fruct de mare? – nu, mai degraba este o leguma de mare
doamne am trei dorinte mici, sa mananc fara sa ma ingras – honey, imi pare rau ca sunt brutala dar asta este o singura dorinta si e a dracului de mare

 
8 comentarii

Scris de pe 10 Ianuarie 2013 în De-ale mele

 

8 răspunsuri la „Cum ajunge lumea la mine – IX

  1. aphextwinz

    10 Ianuarie 2013 at 1:51 pm

    am mancat ananas si mi-am taiat limba – data viitoare nu mai baga si cutitul in gura – eu cred ca l-a mancat din conserva cu limba precum cainii din castron.

     
    • Bogdana

      10 Ianuarie 2013 at 2:40 pm

      ha, la varianta asta nu ma gandisem, e plauzibila :))

       
  2. povestivieneze

    13 Ianuarie 2013 at 9:02 pm

    bere cu sprite stiu eu de ce: se cheama Radler si se bea in Austria. in principiu cand mergi vara cu bicicleta, ca sa nu te pilesti prea tare si sa dai p-orma in gropi 😀 😀

     
    • Bogdana

      13 Ianuarie 2013 at 9:28 pm

      aaaaa, da, acum ca ai zis am auzit de combinatie, dar la noi se gaseste radler gata preparat si ai dreptate, e buna rau 🙂

       
      • povestivieneze

        13 Ianuarie 2013 at 9:31 pm

        pai si aici se gaseste, dar in caz de stejar extrema urgenta, varianta e cu sprite sau, clasic austriac, cu Almdudler (tot o bautura racoritoare, dar mai acra si mai fresha, nush cum sa explic 😀 )

         
  3. Alexandra Albu

    13 Ianuarie 2013 at 9:23 pm

    Aaaaahhh mor de ras! Si eu care ma miram cu ce intra astia la mine, in majoritate acum cu „femei tunse CHEL” deoarece am avut indrazneala sa imi comunic tunsoarea de vara :)))

     
  4. Mihaela Sava

    9 Mai 2013 at 3:39 pm

    E cel mai haios atricol pe care l-am citit in ultimul timp. Foarte-foarte tare!

     
    • Bogdana

      9 Mai 2013 at 5:20 pm

      Ma bucur ca ti-am descretit fruntea 🙂 Vezi ca sunt mai multe pe aceeasi tema 😉

       

Lasă un răspuns

 
