RSS

Cornulete cu mere.

07 Ian

Ieri am vazut la televizor cum un nenea facea cornulete cu mere, nu am facut niciodata, si nu fara sa calesc merele si nenea mi-a facut o poooooftaaaa. Am zis sa incerc. A fost o idee inspirata.

_MG_5566

Se fac repede, ies fragede si aromate.

Am folosit 100g unt, un ou, si 7 linguri cu bere (pe post de drojdie) 200g de faina (poate un pic mai multa sau mai putina, in functie de ou si marimea lingurii) – pentru aluat. Pentru umplutura am folosit 2 linguri cu zahar, doua mere si o lingurita cu scortisoara.

Untul trebuie sa fie rece, de la frigider, se tavaleste prin faina, se da pe razatoare si tot asa, apoi se pun si celelalte ingrediente si se framanta un aluat destul de consistent. Aluatul l-am pus la frigider cat timp am dat merele pe razatoare, le-am amestecat cu zahar si scortisoara, excesul de zeama se scurge.

Am intins aluatul si l-am impartit in 8. Pe fiecare bucata am pus cate o lingurita cu mere.

_MG_5532

Le-am rulat cum se vede mai sus si le-am pus in tava in cuptorul cald.

_MG_5538

Au stat la cuptor aproximativ 15 minute. Se pudreaza cu zahar si se mananca la fel cum se fac, rapid. Sunt minunate🙂

_MG_5546

 
2 comentarii

Scris de pe 7 Ianuarie 2013 în Dulciuri rapide

 

Etichete: , , ,

2 responses to “Cornulete cu mere.

  1. aphextwinz

    8 Ianuarie 2013 at 6:55 am

    „poae un pic mai multa sua mai putina” =)) asa zic si io, fata, da-o draq de sua ca da viza greu😀

    foame mare, mancasi litere, lasa ca vine vara si iti mananc eu cornuletele sa vad atunci ce iti iese😀

     
    • Bogdana

      8 Ianuarie 2013 at 8:11 am

      vaaaaai, corectez acusi, sar’mana, mia culpa😉

       

Lasă un răspuns

 
