RSS

Peste la cuptor.

03 Ian

Exista superstitia ca de An Nou sa mananci peste, astfel vei avea un an bun.

fish5278

Cum aveam pestele asta  care merita o ocazie speciala, si nevoie de un an bun, m-am gandit ca i-a venit vremea sa-si faca treaba🙂

Am curatat si decapitat crapii, l-am uns bine cu ulei de masline, si i-am pus sare, piper si cimbru. Cimbrul cumparat de la babute din piata este cel mai gustos posibil, daca nu il luam in calcul pe ala pe care il poti creste singura in gradina in cazul in care esti o rasfatata a sortii. Cimbrul, ca si alte codimente cumparate din magazin, au in comun cu ce scrie pe plic doar numele – din pacate.

IMG_5260

Ca sa nu ramana cu burta goala i-am pus in ea o felie de lamaie, cateva ciuperci mici, mici, cate o bucata de rosie in bulion (puse in toamna) cateva cubulete de ardei gras si cate un catel de usturoi. In tava am mai pus ceva ulei, putina apa si cam jumatate de pahar de vin alb.

Am acoperit tava cu o folie de aluminiu si l-am dat la cuptor la foc potrivit. Dupa vreo jumatate de ora am scos folia si l-am lasat sa se rumeneasca.

L-am mancat cu lamaie. A fost excelent. Vinul si legumele i-au dat un gust tare placut.

_MG_5294

 
2 comentarii

Scris de pe 3 Ianuarie 2013 în Peste

 

Etichete: , ,

2 responses to “Peste la cuptor.

  1. povestivieneze

    7 Ianuarie 2013 at 7:21 am

    muama, dar ce activitate frenetica p-aci! la austrieci e cu porcu mai ales, dar si pestele e de bun augur. noi am stat pe chestii foarte putin dietetice anu asta, azi ma pun sa fac o supa de linte ca nu se mai poate😀

     
    • Bogdana

      7 Ianuarie 2013 at 8:05 am

      aaa, stai linistita ca si noi am avut „porcarii” dar vine o vreme cand trebuie sa ne mai simtim😆

       

Lasă un răspuns

 
