RSS
Imagine

Smile. It`s the end of the world.

21 Dec

image

 
4 comentarii

Scris de pe 21 Decembrie 2012 în Uncategorized

 

4 răspunsuri la „Smile. It`s the end of the world.

  1. aphextwinz

    21 Decembrie 2012 at 5:12 pm

    Hai bai, nu va plictisiti sa reluati toti aceeasi mareata problema? Nu numai an de an, dar pe toate bloagele si la toate televiziunile? Ceva nou, interesant, gen: hai cu sarmaua neamule sau care da o mana de ajutor la dezghetat nametii? Ca primaria sigur nu.

    Sfarsitul, ca era io sa zic acum al cui, tot e de jde ani cate un destept care stabileste odata si pe urma toti tzaka paka, puteai sa pui si tu un titlu mai interesant: smile, mos craciun isi da drumu’ la mine pe horn :))))) (n-am putut sa ma abtin, primii o felicitare cu textul asta si a gasit-o sotzul :))))

     
    • Bogdana

      21 Decembrie 2012 at 7:03 pm

      Fata imi pare rau da’ sarmaua nu o sa fie niciodata mai interesanta ca sfarsitul, indiferent al cui, o tragedie „vinde” intotdeauna muuuult mai bine 😀 si apoi, e de preferat sa intampinam sfarsitul zambind
      Eu mi-am facut proviizii de apa, conserve, haine groase, lanterne chiar si un buncar, i-am luat si fedrei 5 saci de mancare si am adus acasa juma” de farmacie da” degeaba
      am cautat chiar si stele si luna de alea florescente sa le pui pe tavanul buncarului in caz ca alea reale dispar dar se terminasera la lidl, curat ghinion, sper sa rezst 😆

       
  2. aphextwinz

    21 Decembrie 2012 at 7:50 pm

    Nu aveam io norocu’ sa vie sfarsitul asta, ca scapam de inca doua zile de injectii :))
    Io facui 77 de sarmale, abia miscam oala doi insi, rezistam sigurrrr.

     
  3. yogoshima

    21 Decembrie 2012 at 9:27 pm

     

Lasă un răspuns

 
