RSS

Paste cu cerneala de sepie.

16 Dec

Am facut cateva fundite, farfale sau cum le mai spun francezii papillon

_MG_4975

 

Asta dupa ce am reusit sa amestec bine aluatul de paste cu cerneala de sepie. Pentru ca am uitat sa o pun de la bun inceput (asa cum o sa fac data viitoare) si a iesit o pasta tarcata 🙂 Am zis ca vor fi si pastele tarcate, ceva inedit, ei bine de la intins repetat cerneala s-a omogenizat destul de bine pana la urma.

Aluatul initial arata cam asa

IMG_4943

 

Apoi in timp ce il intindeam

IMG_4946

 

In final nu au iesit nici prea tarcate, nici prea negre 🙂 dar sigur au iesit bune. O sa va povestesc despre asta 😛

IMG_4951

 

 
3 comentarii

Scris de pe 16 Decembrie 2012 în Paste de casa

 

Etichete: ,

3 răspunsuri la „Paste cu cerneala de sepie.

  1. yogoshima

    16 Decembrie 2012 at 11:37 pm

    Interesanta gastronomia cind o cunosti si ai rabdare sa prgatesti bunatati.

     
  2. povestivieneze

    17 Decembrie 2012 at 9:33 am

    da’ di undi ai gasit cerneala de sepie?

     
    • Bogdana

      17 Decembrie 2012 at 9:51 am

      ehe, de pe vremea cand haladuiam eu prin spania 🙂
      pe aici am cautat degeaba, n-am gasit, poate online sa fie pe undeva

       

Lasă un răspuns

 
