RSS

Falafel.

19 Oct

Sunt un soi de chiftele facute din naut. Foarte consistente si foarte gustoase.

falafel

La falafel nautul nu trebuie sa fie fiert ci inmuiat in apa 10-12 ore. Am folosit:  300g naut inmuiat, 3-4 catei usturoi, o jumatate de legatura de patrunjel, zeama de la jumatate de lamaie, o ceapa mica, sare, piper, un ou (dupa ce faci cu ou iti dai seama daca data viitoare o sa poti sa te lipsesti de el) si doua linguri de faina, daca e prea moale compozitia se mai poate pune faina dar nu prea multa. Compozitia e molicica dar isi pastreaza forma, nu e o chiftea tare, se deformeaza destul de usor.

Toate ingredientele se pun in robot/blender si se amesteca pana se maruntesc foarte bine. Arata ca un zahar tos compozitia.

Cu palmele pline de faina se fac chiftele, eu le-am facut cilindrice si se prajesc in ulei incins. Se pot modela si cu doua linguri, fara sa mai folosim faina

Sunt foarte gustoase, parca ar avea si carne🙂

_MG_4300

 
4 comentarii

Scris de pe 19 Octombrie 2012 în Aperitive

 

Etichete: , , ,

4 responses to “Falafel.

  1. aphextwinz

    20 Octombrie 2012 at 8:10 am

    La sirian au amestec de falafel gata facut de ei, nu luai, dar cand mai ajung sa intreb cum il fac, era intr-o punga sigilata. Eu am facut cu naut fiert gata si au fost bune, treaba e ca, intr-adevar, se formeaza greu daca nu ai scula din aia speciala pt falafel.

     
  2. Bogdana

    20 Octombrie 2012 at 8:24 am

    cu ajutorul fainii se formeaza chiar bine, ma asteptam sa se dezintegreze la prajit, imi pare rau ca am pierdut celelalte poze ca se vedeau si cum arata crude, oricum, o sa incerc data viitoare fara ou, daca ies bine, este unul dintre cele mai savuroase produse de post🙂

     
  3. Aron

    20 Februarie 2013 at 8:31 am

    oare cum or iesi coapte la cuptor?

     
    • Bogdana

      20 Februarie 2013 at 10:48 am

      Nu am idee dar cred ca ies bine si la cuptor, o idee buna, o sa incerc si eu.

       

Lasă un răspuns

 
