RSS

Before/After – Scara

10 Oct

Aveam o scara veche care a stat ani in sir in camara (si acum imi pare rau ca am neglijat-o) si pe care initial am zis ca o arunc dar mi-am dat seama ca are potential si ar fi fost pacat.

Asadar, o idee despre cum poti sa ii dai o alta viata unei scari vechi.

Arata cam in felul asta.

Am lacuit-o, i-am pus si o polita jos si uite asa s-a transformat intr-o piesa de mobilier, un raft cu destul spatiu de depozitare. Sunt tare bucuroasa ca am un raft altfel🙂

 
6 comentarii

Scris de pe 10 Octombrie 2012 în Before/After, Lucru manual

 

Etichete: , ,

6 responses to “Before/After – Scara

  1. yogoshima

    11 Octombrie 2012 at 5:09 am

    Buna ideie pentru studenti si ceilalti care nu au spatiu.

     
    • Bogdana

      12 Octombrie 2012 at 12:34 pm

      Ideea era de reciclare, de reconditionare si schimbarea utilitatii unui obiect. Spatiu ocupa mai mult decat un raft normal dar parca e altceva🙂

       
  2. Magda Adina

    29 Octombrie 2012 at 1:35 pm

    Ce idee faina !!!😉

     
  3. Diana

    5 Iulie 2014 at 4:13 am

    Ești minunată!!! Loving thoughts din inima Ardealului

     
    • Bogdana

      20 Iulie 2014 at 10:30 pm

      Hahahaa, multumesc frumos!
      Sunt minunataaaa!🙂

       

Lasă un răspuns

 
