RSS

Clatite umplute.

02 Oct

Aveam nevoie de o idee de aperitiv consistent si m-am gandit ca aceste clatite ar fi potrivite.

Mai degraba pot spune ca sunt niste clatitoaie🙂

Le-am umplut cu ciuperci. Initial ideea a fost sa fie fara carne dar cum aveam niste cubulete de carne de pui care se plictiseau le-am pus si pe alea dar daca nu le aveam deja nu as fi pus carne.

Am calit o ceapa mare taiata cubulete, un ardei kapia mare si el, apoi am pus o lingura de bulion de rosii si ciupercile din conserva. Am pus sare, piper, un catel de usturoi.

Clatitele banuiesc ca stie toata lumea cum se fac, la astea nu se pune zahar.

Asadar am luat o clatita maaaare, am pus pe ea cateva linguri bune de compozitie si niste bucatele de branza brie, ca asa mi-a venit, nu e musai. Si la fel am procedat cu toate.

Le-am rulat si le-am aliniat intr-o tava.

Peste ele am pus un sos facut din smantana, cascaval, sare, piper. Pentru ca am uitat de oregano, l-am presarat pe deasupra. Si nu m-am putut abtine si am mai pus niste cascaval peste sos, in ideea ca se va gratina, n-a apucat🙂

Le-am dat la cuptor pentru aproximativ 15 minute. Au fost foarte bune atat calde cat si reci.

 
8 comentarii

Scris de pe 2 Octombrie 2012 în Aperitive

 

Etichete: , , ,

8 responses to “Clatite umplute.

  1. Zazuza

    3 Octombrie 2012 at 8:57 am

    ah, stii ce am facut eu de curand? aluat de clatite in care am trantit legume, branza si ce mi-a mai picat prin mana😀. bun, dom’le, bun, mic dejun de campioni nu alta hihihi

     
    • Bogdana

      3 Octombrie 2012 at 9:29 am

      Cam aceeasi marie dar cu palarie noua🙂

       
  2. ciufutozaurus

    4 Octombrie 2012 at 8:57 pm

    „vaaaai, cum arata chestia aia!!! vaaii!!…vaaaii!!” – doamna Ciufu

     
    • Bogdana

      5 Octombrie 2012 at 8:00 am

      Sper ca era de bine😉

       
      • ciufutozaurus

        5 Octombrie 2012 at 11:02 am

        era de foarte bine, ca le prindem in program.🙂

         
      • Bogdana

        5 Octombrie 2012 at 8:17 pm

        multumesc frumos,atunci astept impresii despre reprezentatie🙂

         
  3. Magda Adina

    10 Octombrie 2012 at 11:34 am

    Ca sunt clatite sau clatitoaie😉 , sunt grozave !!!!!

     
    • Bogdana

      10 Octombrie 2012 at 3:11 pm

      🙂 combinate cu sosul ala de deasupra sunt intr-adevar foarte bune

       

Lasă un răspuns

 
