RSS

Buna dimineataaaa!

21 Sep

Vestitorii toamnei!

image

 

 
6 comentarii

Scris de pe 21 Septembrie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: ,

6 responses to “Buna dimineataaaa!

  1. Zazuza

    21 Septembrie 2012 at 8:25 am

    bleah. m-a plouat ieri noapte de m-a murat. B.L.E.A.H.! am zis!

     
    • Bogdana

      21 Septembrie 2012 at 9:11 am

      Pai na, tu te-ai rasfatat toata vara la 44 de grade🙂 acum a venit si randul nostru, al „tomnaticilor”😛

       
    • ciufutozaurus

      22 Septembrie 2012 at 12:20 am

      bleah x 100😦

       
      • Bogdana

        22 Septembrie 2012 at 10:43 pm

        Hmmmm. Unde a disparut romantismul?🙂

         
  2. yogoshima

    22 Septembrie 2012 at 2:49 am

    A sosit toamna.

     

Lasă un răspuns

 
