RSS

Cum m-am facut de trei lei.

18 Sep

De felul meu nu sunt o persoana tocmai imprastiata dar ieri am facut-o lata. Am fost ieri la praktiker sa cumpar una alta. Eram foarte multumita ca am gasit tot ce aveam nevoie,  si pentru prima data singura la praktiker am luat cuisoare, holsuruburi de beton (sac!) nu aveau, am luat var, amorsa, L-uri la care un angajat le-a zis console (ma rog, eu consola zic la alceva) vopsea o floricica si alte maruntisuri, ma duc la casa, erau deschise doua, doamnele faceau ping-pong cu cumparatorii „aici sa stiti ca mai dureaza, mergeti la cealalta casa” la cealalta casa la fel. Tot asteptand sa platesc imi iau o apa, ca ma descompuneam de caldura asta dupa ce bananaisem o ora printre rafturi sa gasesc ce cautam. O desfac, beau, imi vine randul la casa, scaneaza tanti produsele, dau sa scot cardul si STUPOARE! N-aveam card la mine. Ora inchiderii. Cash? nici macar 1 ron. Sa lesin! Nu sunt genul care umbla fara bani in buzunar dar cand e sa ti se intample, se intampla. Caut card-ul in ideea ca totusi nu l-am lasat in ceilalti blugi cum vag imi aminteam ca s-a intamplat in urma cu cateva ore cand am fost la cora, rascolesc rucsacul, de trei ori, nimic, era clar ca NU AM NICI UN SFANT! Tanti de la casa vede apa desfacuta si mai sa o apuce panica „dar 3 lei pentru apa aveti, nu?” „Nu”. Ea raspunsul meu nu il auzea, sau nu voia sa il auda, o dadea inainte cu „aveti bani pentru apa, nu?” sau  „dar nu aveti un loc anume in care il tineti?” „ba da, dar ghici ce? nu e acolo”  De regula, in masina sunt intotdeauna ceva bani maruti, cinci-zece lei acolo, acum bineinteles ca nu era nici un ban. Brusc m-am calmat, era clar ca nu am cum sa platesc cumparaturile si nici macar apa, situatia trebuia sa se rezolve cumva dar nu aveam nici cea mai vaga idee cum asa ca asteptam sa vad cum o sa o scot la capat. Ma vedeam aranjand marfa in rafturi pentru 3 lei sau facandu-i masaj casierei ca sa binevoiasca sa plateasca ea apa pentru mine ori poate sa ma ridice paza. Si deodata apare salvarea. O doamna care era la rand dupa mine si pe care pana atunci nici macar nu o zarisem, scoate trei lei si ii intinde casieriei „uitati aici trei lei pentru apa doamnei” Banuiesc ca era amuzanta situatia privita de afara caci radea cu gura pana la urechi. Nici nu stiam cum sa ii multumesc, ma scosese din rahat. Multumesc doamna!

 
10 comentarii

Scris de pe 18 Septembrie 2012 în De-ale mele

 

10 răspunsuri la „Cum m-am facut de trei lei.

  1. aphextwinz

    19 Septembrie 2012 at 1:40 am

    =)) tareeee, iaca asta nu patii niciodata. pai si cu cumparaturile ce facusi in final? sau mai dai o tura azi? *da, io ma trezesc noaptea ca animala din cauza animalei epileptice, nu te speria).

     
    • Bogdana

      19 Septembrie 2012 at 9:52 am

      am mai fost o tura, din fericire n-am mai nimerit aceeasi casiera 🙂
      m-am simtit f tare cand chiar am putut sa le platesc 😆

       
  2. Alexandra Albu

    19 Septembrie 2012 at 12:04 pm

    Awwwww, ce nasooool. Visez noaptea cosmaruri cu situatii din asteaaaaa :)))) Pfoaiii…:))))

     
  3. Bogdana

    19 Septembrie 2012 at 12:15 pm

    si eu patesc chestia asta de cate ori merg la cumparatri „aoleu, daca nu am cardul la mine”
    si mai am o faza, atunci cand ma apropii cu mana de manerul usii de la lift, el e la parter si imi pleaca din fata, ambele situatii ma seaca 😆

     
  4. Magda Adina

    20 Septembrie 2012 at 12:02 pm

    Super tare !!! :)))) Eu sper ca nu voi pati vreodata asa ceva , avand in vedere ca ma controlez de doua ori de bani inainte de a pleca la cumparaturi!!! 😉

     
  5. Bogdana

    20 Septembrie 2012 at 2:02 pm

    si eu tot asa am sperat 🙂 ce e frustrant ca nu a fost la cora sa zicem, ci la praktiker „ia uite-o si pe asta, a venit sa cumpere cuie si var si ea nici bani nu are” 😆

     
  6. Zazuza

    21 Septembrie 2012 at 8:26 am

    mda, cosmarul meu. vorba lu’ Cat, inainte sa plec ma scarman de doua ori in portofel, nush de unde fobia asta, dar na, acuma ca te citesc, parca-parca incep sa inteleg 😀

     
  7. ciufutozaurus

    22 Septembrie 2012 at 12:18 am

    eu am patit asa la benzina.
    cucoanele alea mi-au cerut sa las buletinul, sau un telefon mobil, ceva.
    iiiiiihhhh
    si ma si intrebau, de fata cu tot poporul din peco, „da in cat timp veniti?”
    e, doamna, o sa vin dupa ce mi se naste intaiul nascut, bineinteles.
    10-15 min, wtf.

    eu am asa o spaima cand ies dintr-un magazin fara sa cumpar nimic, mi-e sa nu tiuie aparatele alea de la iesire.
    am patit-o odata, sunau pantofii mei, in care dobitocii de la un magazin lasasera activate benzile alea magnetice.
    m-au dus aia de la carrefour intr-o camera mica, umblau cu un aparat de-ala ca la aeroport, un circ intreg.
    m-am si tiganit dupa aia la telefon cu vacuta de la metro romania/moldova, care voia sa ma consoleze ca si ea o patise prin italia si ca, uite, e bine-sanatoasa.

     
    • Bogdana

      22 Septembrie 2012 at 10:46 pm

      Uh, ma bucur ca nu sunt singura. Deci se poate 🙂
      Mie imi piuia un rucsac. N-am descoperit de ce si nici de ce s-a oprit 🙂

       
  8. Robert

    22 Septembrie 2012 at 3:03 pm

    🙂

     

Lasă un răspuns

 
