RSS

Bucati de Bucovina.

10 Sep

Am avut norocul sa ma nasc intr-o familie cu un parinte oltean si unul bucovinean si uite asa am imbinat cele doua zone diametral opuse si am pastrat din ele amintiri dragi.

Bucovina, daca ai vreme sa o descoperi, e o bijuterie. O sa pun si alte poze in zilele viitoare.

 

 

La targulo olarilor din Radauti erau atatea lucruri frumoase ca mi-as fi luat de toate.

Am ales doua strachini mari. Imi plac mult de tot. Daca as avea spatiu mi-as lua sute.

Manastirea Arbore.

Exportatorul national de varza murata – Milisauti.

Portret de bunica.

 
7 comentarii

Scris de pe 10 Septembrie 2012 în Hai Hui

 

Etichete: ,

7 responses to “Bucati de Bucovina.

  1. aphextwinz

    11 Septembrie 2012 at 11:08 am

    castron din ala din poza doi am si eu, nu mai stiu de unde. si la mine cad castroanele in capul meu si nu le arunc nici pe alea ciobite, cred ca ar trebui sa se scrie o carte despre bolnavii la cap cu castroanele.

     
    • Bogdana

      11 Septembrie 2012 at 11:19 am

      probabil de la horezu ca din zona aia venisera oamenii
      sa nu se faca nici o carte, m-as imbolnavi mai tare, as vrea tot ce au altii😛

       
  2. yogoshima

    11 Septembrie 2012 at 11:16 am

    Frumoase locuri de vizitat.

     
    • Bogdana

      11 Septembrie 2012 at 11:19 am

      Printre cele mai frumoase chiar🙂

       
  3. aphextwinz

    11 Septembrie 2012 at 12:09 pm

    zi-mi ca ati mancat hribi cu emantana macar la vreo carciumioara, ca eu numai la aia ma gandesc

     
    • Bogdana

      11 Septembrie 2012 at 12:26 pm

      nope, am mancat pui cu smantana, pui din curtea bunicii si smantana care arata ca gletul🙂

       
  4. aphextwinz

    11 Septembrie 2012 at 12:32 pm

    data viitoare sa nu mai ratezi, hribi culesi de ei si tot smantana ca aracetul de prima mana din policolor, de intins pe pita aia buna de acolo, cred ca are procentaj de grasime mai mare decat untul.

     

Lasă un răspuns

 
