RSS

Viata la tara.

07 Sep

De fiecare data cand ajung la tara imi doresc sa raman acolo sa cultiv legume si plante aromatice, sa cresc pasari si animale…sper sa imi iasa viata asta si aceasta mutare.

Cum poate arata o rosie de tara si ce gust poate avea…Am ajuns sa tanjim sa culegem rosii cu mana noastra, ce vremuri.

Bator

Tatele

imorteleeee

un acrobat

Cimbru, menta, patrunjel…

asta era cam afumata🙂

tartacuta

Odorizant bio, le-am pus intr-un saculet de panza si acum miroase in masina ca in podul bunicului🙂

Razboinicele

 

un cal alb STOP…

 
8 comentarii

Scris de pe 7 Septembrie 2012 în Hai Hui

 

Etichete:

8 responses to “Viata la tara.

  1. aphextwinz

    8 Septembrie 2012 at 10:41 am

    ce mistoooooo. daca iti iese aaia cu tzara ia-ma si pe mine, io nu mai am tzara si cred ca se fac si bani frumosi din oo, lapte si branza.

    frumos calutz

     
    • Bogdana

      10 Septembrie 2012 at 3:18 pm

      daaa, deja suntem 4 case cu tine, facem o strada numai a noastra😛

       
  2. Magda Adina

    10 Septembrie 2012 at 2:35 pm

    Offfff , si mie sper sa-mi iasa treaba cu casa la tara !!😉 Pozele tale transmit o stare de bine !!!❤

     
    • Bogdana

      10 Septembrie 2012 at 3:24 pm

      Multumesc frumos! De fiecare data cand merg la tara am un mare regret cand trebuie sa plec, viata acolo este in sine o stare de bine🙂

      O singura pretentie as avea daca se poate chema asa, apa curenta vreau musai.

       
      • Magda Adina

        10 Septembrie 2012 at 3:28 pm

        Exact , fara apa cred ca nu rezistam prea mult !!😉

         
      • Bogdana

        11 Septembrie 2012 at 8:45 am

        clar🙂
        poatee ne facem vecini toti cei care vrem sa ne mutam la tara, eventual reanimam lindenfeldul😛

         
      • Magda Adina

        11 Septembrie 2012 at 9:13 am

        Acolo e un loc de poveste !!!!😉

         
  3. yogoshima

    11 Septembrie 2012 at 11:13 am

    Ai dreptate caci sint avantaje la tara mai ales daca ai si citeva hectare de pamint.Nici nu am habar cit costa un hectar de pamint la tara prin locuri mai placute ?

     

Lasă un răspuns

 
