RSS

Wasssssabi.

05 Sep

Dupa ce am descoperit chipsurile cu wasabi – care sunt doar pentru impatimiti ai gustului ca poti sa sari in aer, am descoperit si alunele astea cu wasabi, sunt ex-ce-len-te

Si mazarea cu wasabi e nemaipomenita. precizez ca in alunele cu chili au uitat sa puna chili deci pas.

N-am eu hrean de-al lor dar am de-al nostru. Oare cum pot sa fac totfeluldechestii cu hrean?

Muraturile de vara sunt foarte bune cu chipsurile alea care sunt un fel de sport extrem🙂

nu mai retin daca v-am aratat-o pe zeaua asta

 
2 comentarii

Scris de pe 5 Septembrie 2012 în De-ale mele

 

2 responses to “Wasssssabi.

  1. Zazuza

    7 Septembrie 2012 at 4:32 pm

    n-a vazut x-ul, ca era prea mic😀. sau o fi crezut ca e drive-in?!

     
    • Bogdana

      7 Septembrie 2012 at 7:54 pm

      a crezut ca e de la 4×4😆
      ori pur si simplu era nesimtita

       

Lasă un răspuns

 
