RSS

Friptura de porc.

23 Aug

Toata lumea stie ca cea mai buna leguma e porcul. Azi bagat la cuptor cu rozmarin a iesit nemaipomenit.

Lucrurile stau destul de simplu, iei bucata de carne, o dichisesti, o bagi la cuptor si cam uiti de ea o vreme.

Carnea am masat-o putin cu niste ulei de masline apoi am pus: sare, piper, cimbru, usturoi si crengute de rozmarin, pfff ce aroma puternica si faina are rozmarinul la cuptor. Nu mai pot de dragul lui (am citit undeva ca cu cat sta mai mult in soare cu atat e mai puternica aroma asa ca ghiveciul face bai solare toata ziua)

In vas am pus ulei, apa, un pic de vin alb, o frunza de dafin, cateva boabe de piper si un pic de sare.

La cuptor, foc potrivit pentru aproximativ o ora si jumatate. Din cand in cand mai puneam cu lingura niste zeama peste carne. Asta e tot.

Cu salata orientala (doi lei kilogramul de cartofi?! la iarna cat vor fi, 5?)

Ne place salata orientala mama-mama.

 
10 comentarii

Scris de pe 23 August 2012 în Cu carne de porc

 

Etichete: , ,

10 răspunsuri la „Friptura de porc.

  1. aphextwinz

    23 August 2012 at 11:10 am

    Du-te bai ca esti asa si pe dincolo, de cand nu am mai mancat o friptura, a intarcat draq balaia.

    Sa stii ca si fostul meu rozmarin facea bai de soare, pe ultimul l-am luat din Billa unde tampitii l-au pus langa rafturile frigorifice, probabil ca a fost socul termic prea mare, ca s-a stins saracutul.

    Nu pui masline la salata orizontala?

     
    • Bogdana

      23 August 2012 at 10:08 pm

      nici eu nu mai mancasem de o vesnicie, plec insa in bucovina, o sa recuperez 😛

      si mie mi-a murit un rozmarin inainte astuia vad ca ii merge bine, sper sa il tina Dumnezeu sanatos incontinuare 🙂

      pun masline la orientala, cand am 😛
      ieri nu aveam,azi am dar nu mai e salata 😛

       
  2. Zazuza

    23 August 2012 at 4:03 pm

    muama cum arata! pare tare frageda! io azi insa fac supa de ardei capia cu rosii, ca mi s-a pus asa o pataaaaaaaaaa 😀

     
    • Bogdana

      23 August 2012 at 10:05 pm

      fragedaaaa rau 🙂 nu mai mancasem de ceva vreme carne in general si porc in special, a mers uns

      cum e supa aia?

      PS ce s-a intamplat cu blogul tau?

       
      • Zazuza

        24 August 2012 at 7:27 am

        de blog m-am plicti :D.
        supa e simpla: ardei capia cati vrei tu, caliti nitel cu ceapa, pusi apoi dovlecei (na, io am pus unu’ :D) si fo trei rosii decojite. lasat la fiert, bagat la blender, mancat cu smantana 😀

         
      • Bogdana

        24 August 2012 at 7:39 pm

        un soi de supa de rosii dar mult mai aromata 🙂
        cand te dezplictisesti sa imi spui, da? 🙂

         
      • Zazuza

        24 August 2012 at 7:42 pm

        slabe sanse :D, l-am sters 😀

         
      • Bogdana

        24 August 2012 at 10:01 pm

        cum ar zice bunica „nu ma-ngalbeni” cum sa-l stergi? cata-l tre’ sa mai fie, astia il mai tin o vreme, pastreaza-l pentru tine macar, e pacat de munca depusa si apoi, cand ti s-o face dor, dor, dor, cel mai dor sa modelezi cenusa 😉

         
  3. Zazuza

    28 August 2012 at 2:11 pm

    de fapt nu l-am sters io, au vrut neshte dashtepti sa il treaca pe domeniu propriu – na, la comanda mea. si l-au transferat de nu-l mai gasesc 😀 😀 😀

     

Lasă un răspuns

 
