RSS

Sunt invidioasa

08 Aug

Pe toti cei care pot manca fara probleme oricand si oricat

cartifi prajiti cu oua ochiuri si/sau branza

cartofi prajiti cu usturoi si mamaliga calda, mananci pana uiti – pe astea le-a zis si forfecutsa dar daca merita, merita 🙂

chifteeeeeeele sau carnati de casa – reci – cu mustar (in rest mai folosesc mustar la sosuri, nu-mi place in alta combinatie)

maioneza cu orice, din ce in ce mai mult orice

conopida, dovlecei, vinete pane cu usturoi

carnuri prajite/gratarite cu mousse d’ai 😀 sau papacioaca

varza calita cum facea mamaia olteanca, cu fleica de porc, iimmmmmm

paste, paste, paste

cozonac vechi in lapte

tiramiiiiiiiiisuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

macaroane dulci cu telemea sarata

foietaj cu orice mai putin ciuperci si carne

spaghete cu zahar, pesmet si nuci

slanina cu ceapa si paine pe vatra

salata de vinete cu rosii cu paine taraneasca

pizza buna, musai buna 🙂

jumari crrrrrrrrrrrrrrocanteee – din maini cunoscute

ardei umpluti, dimineata, la pranz si seara 🙂

chiroste cu branza dulce, smantana, ceapa prajita si zahar 😀

Doamna, doamana, Zuza si Bdana au inceput!

 
4 comentarii

Scris de pe 8 August 2012 în De-ale mele

 

4 răspunsuri la „Sunt invidioasa

  1. Zazuza

    8 August 2012 at 10:35 am

    😀 ca bine zisasi! eu balesc, poftesc, ma zbat, dar de mancat tot ca vrabia mananc. ca ma plangeam si pe blog. dom’le, recunosc, mi-ar placea si mie sa ma indop odata si sa nu-mi fie rau :D. dar nuuu, eu dupa o felie de paine gata, mi s-a luat :D. asa ca, balesc, poftesc, ma zbat 😀

     
    • Bogdana

      9 August 2012 at 8:00 am

      visul meu sa am 50 de kilograme si sa mananc la 12 noaptea mese intregi 😆 Dream on!

       
  2. aphextwinz

    11 August 2012 at 8:44 am

    Bai, ce aveti nene cu jumerile? E, de nu mi-oi face jumeri si nu le-oi manca la malul marii, bine. Culmea e ca ultima oara tot la malul marii am mancat, dar cu doua ore de inot pe zi, nu se pun.

    Si la maioneza cu orice subscriu, dar nu orice maioneza.

    Si la usturoi cu orice, dar nu am voie.

    Zmuara bibi si pic si poc de nu imi fac io cartofi prajiti cu ou si branza din cauza ta. Si doar mancai saptamana asta. Uo 😀

     
  3. Bogdana

    11 August 2012 at 10:24 am

    sa mananci jumarile in costum de baie si sa faci si poze 🙂
    Taci cu cartofii si oualea alea acu ca mi-e o leneeee 😆
    maioneza de casa, intotdeauna
    usturoiul fara „ïnima” nu mai ataca stomacul 😀

     

Lasă un răspuns

 
